Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten

Blaklader Nederland BV | Monique Visscher

Korte lijntjes zorgen dat alles snel in werking kan worden gezet!

Bartels Assurantien BV

Goede en duidelijke afspraken gemaakt. En het belangrijkste alles goed en netjes geregeld.

- Duidelijk
- Snel geregeld
- Snel geleverd

Geen.

Kinderboerderij Alblasserdam

Goed contact- snelle service-mooie prijs

nee

nee

J.H. Donnerschool

Deze eerste ervaring met FortuneFactory is ons zeer goed bevallen. Leuk presentje. zeer nette uitvoering en het personaliseren ( logo) van het presentje was zeer professioneel.

Wolfert Tweetalig

Top!!

Op tijd geleverd en prima verpakt.

Geen, ga zo door!

Jacobus Koelmanschool

Prima ervaring, duidelijk en snel!

Stichting Openbaar Basisonderwijs Alblasserdam

Telefonisch contact was prima met heldere afspraken. Jammer genoeg was er intern iets niet goed gegaan en stond onze bestelling niet gereed op het moment dat ik het kwam ophalen. Dit is uitstekend... Telefonisch contact was prima met heldere afspraken. Jammer genoeg was er intern iets niet goed gegaan en stond onze bestelling niet gereed op het moment dat ik het kwam ophalen. Dit is uitstekend opgelost: dezelfde dag, voor 11:00 uur is de bestelling alsnog gemaakt en bij ons bezorgd.

Veel diverse producten in verschillende prijsklassen.

Zorg voor een juiste afbeelding bij het te bestellen artikel, let op of de bedrukking wel of niet in de prijs inbegrepen zit.

Praktijk v oor voetverzorging Marinel Collard

Snelle reactie op vragen.
Adequate hulp.

skidkinderopvang

Prima en snelle service. Aardige medewerkers zowel aan de telefoon als per mail. Alles kan in goed overleg.
Prima ervaring met FortuneFactory!

Snelheid van handelen! prima!

Kpunkt

Een prima afhandeling van de bestelling - helaas ging er in eerste instantie iets fout met het aanleveren van de drukproef en dus zou de levering later worden - dat is goed en prima opgelost!

Oplossing van een probleem

Wellicht nog net iets betere communicatie