Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten

Slotboom

Aanvraag offerte verliep goed. Behoorlijk wat aanpassingen doorgevoerd maar alles in orde verwerkt door Sylvia. Sylvia dacht met mij mee.

Helaas vond ik het contact met de grafisch vormgeefster Jeannette totaal niet aansluiten bij de vriendelijke benadering van Sylvia. Reacties op vragen die ik stelde werden beantwoord met ''zoals je in de titel kan zien'' en ''ik heb nog geen ontwerp van je gekregen dus is er nog niks gereed'' komen niet erg klantvriendelijk over.
Tip, de klant is waarschijnlijk geen ontwerper dus laat de grafisch vormgeefster daar op een klantvriendelijke manier iets hulpvaardiger in zijn richting klant.

De producten zelf waren op zich in orde, wel vond ik het doosje waarin de paaseieren verzonden werden erg groot waardoor het leek alsof er erg weinig inzat (klein beetje stro en wat eitjes). Maar het is door de collega's zeker goed ontvangen.

Qua verzending is het misschien fijn als de klant nog een track en trace code ontvangt of een bevestiging wanneer de order verzonden is.

Contact afdeling verkoop per mail

Grafisch ontwerp en vervolgproces

Score voor FortuneFactory: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: