Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten
8.2/10

Overheid

Op zich een goede ervaring, redelijk snel een antwoord en offerte

Wij hadden de olijfbooompjes voor onze medewerkers besteld. Voor een volgende keer is het verstandig om ze beter in te pakken, zodat ze goed aankomen. Helaas hadden we de groei instructies er niet... Wij hadden de olijfbooompjes voor onze medewerkers besteld. Voor een volgende keer is het verstandig om ze beter in te pakken, zodat ze goed aankomen. Helaas hadden we de groei instructies er niet bij gekregen terwijl er wel toezegging was gedaan.

Cosis

Goede en snelle service, mooi product geleverd!

Dienstverlenend, klantgericht

Soms is het onduidelijk wie je aanspreekpunt is. Ik werd vanuit verschillende teams benaderd.

Overheid

Uiteindelijk naar tevredenheid opgelost

meedenken met de klant

meer en beter communiceren

RH Marine Netherlands BV

Veel geluk stond voor mij in dit geval voor veel frustratie

Snellere follow up, transparantie over levertijden producten voordat de overeenkomst wordt aangegaan (3 weken!), zeer matige vormgeving, adequate levering (1 deel is nog steeds niet geleverd en ik... Snellere follow up, transparantie over levertijden producten voordat de overeenkomst wordt aangegaan (3 weken!), zeer matige vormgeving, adequate levering (1 deel is nog steeds niet geleverd en ik heb ook nog niet gehoord waarom) en waarom wachten op betaling om te leveren? Dit had ook weer 2,5 week gescheeld. Vanaf het 1e contact moment op 16 maart, tm verkooporder op 22 maart, tm (onvolledige) levering 22 april is het overgrote deel van de feestvreugde verloren gegaan.

Veiligheidsmuseum PIT

Doosje paaseitjes besteld met kaart happy spring

Vriendelijk en persoonlijk contact.

Jammer dat de paaseitjes van keuze al niet meer leverbaar waren. Optie om bijvoorbeeld op de achterkant van de kaart een tekst aan te leveren

Joke Van Tilborg

Goede service!

Mooie, gepersonaliseerde producten.

Uno Automatiseringdiensen BV

Prima, op een punt na

communicatie

mailinglist beter verwerken

Kaeser

Het is niet helemaal goed gegaan met de verwerking van de order. Uiteindelijk is dit goed opgelost en hebben wij onze paaspakketten in goede orde en op tijd mogen ontvangen, dankzij de goede service.

Goede service.

Administratie/communicatie omtrent orderverwerking.

ELlen Gouweleeuw ( prive)

Tevreden over de levering bolletjes in een eierdoosje

levering volgens afspraak en op gewenste datum

Mandy

Goede producten en communicatie.

Communicatie, bij mijn bestelling voor ging dit per mail erg vlot.

Voor nu geen verbeterpunten.