Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten
8.3/10

Basisschool De Wereldburger

Ondanks dat ik best laat was met mijn bestelling, werd ik ontzettend goed en snel geholpen.

Snelle reactie en vriendelijkheid.

Ik had geen track en trace link ontvangen. Wel wist ik dat mijn bestelling op die vrijdag gebracht zou worden.
DHL heeft mijn pakket bij de buren afgeleverd omdat ik niet thuis was. Op zich prima maar heb geen kaartje ontvangen dat ze het daar hadden afgeleverd. Ik belde net voor 17.00 uur jullie op om te vragen hoe het zat met mijn bestelling. Daar hoorde ik dat mijn bestelling waarschijnlijk bij de buren was geleverd.

Schipper Accountants

Klantvriendelijk en snel.

Snel in reactie, goede service. Duidelijke website en interface.

Dynamic Activities

Ze hebben snel geschakeld, waardoor we in een week toch nog een presentje hebben kunnen sturen naar onze medewerkers. Contact was goed en snelle reacties.
Alleen viel het product wel tegen,...

Snelle service
Vriendelijk contact

Het product was niet zoals van te voren bedacht. We hebben de topdrop gekozen. Hierbij kon je zelf een wikkel kiezen en dan een logo uploaden. Dit hebben we gedaan. Uiteindelijk kregen we een proefdruk met alleen het logo, hier hebben we akkoord op gegeven. Hier is het dus fout gegaan. We hadden dus een proefdruk wikkel incl. logo moeten krijgen. Maar dat was dus onduidelijk.. Uiteindelijk hebben we een rol drop met alleen het logo gekregen, dat viel wel tegen.

Blaklader Nederland BV | Monique Visscher

Korte lijntjes zorgen dat alles snel in werking kan worden gezet!

Bartels Assurantien BV

Goede en duidelijke afspraken gemaakt. En het belangrijkste alles goed en netjes geregeld.

- Duidelijk
- Snel geregeld
- Snel geleverd

Geen.

Kinderboerderij Alblasserdam

Goed contact- snelle service-mooie prijs

nee

nee

J.H. Donnerschool

Deze eerste ervaring met FortuneFactory is ons zeer goed bevallen. Leuk presentje. zeer nette uitvoering en het personaliseren ( logo) van het presentje was zeer professioneel.

Wolfert Tweetalig

Top!!

Op tijd geleverd en prima verpakt.

Geen, ga zo door!

Jacobus Koelmanschool

Prima ervaring, duidelijk en snel!

Stichting Openbaar Basisonderwijs Alblasserdam

Telefonisch contact was prima met heldere afspraken. Jammer genoeg was er intern iets niet goed gegaan en stond onze bestelling niet gereed op het moment dat ik het kwam ophalen. Dit is uitstekend...

Veel diverse producten in verschillende prijsklassen.

Zorg voor een juiste afbeelding bij het te bestellen artikel, let op of de bedrukking wel of niet in de prijs inbegrepen zit.