Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten

Lindenhaeghe

Fijne samenwerking. Toen er iets niet mogelijk was om op tijd te laten leveren, heb ze meegedacht en nieuwe opties gegeven.

Klantvriendelijk, denken mee over nieuwe mogelijkheden.

Kohnstammschool

Kado voor het team gekocht

Persoonlijke benadering, service, mooi product

Stoop

Snelle service

Meersteen

Zeer tevreden over de kwaliteit

printkwaliteit en snelheid

GGZ Delfland

Prettig

snelheid van reageren

Verzending via DHL, als wordt afgesproken het op een maandag te laten leveren, levert DHL het de vrijdag voorafgaand.

Product is leuk/goed maar de deksel is ergggggg moeilijk open te...

Product is leuk/goed maar de deksel is ergggggg moeilijk open te krijgen. Dit kan verbeterd worden

Astrum College

Over het algemeen heel prettig, vlot en snel

snelheid, flexibiliteit en telefonisch contact

jammer dat voor een deel de levering niet in een keer was binnengekomen ondanks het feit dat ik de juiste aantallen had doorgegeven. Na behoorlijk aandringen van mijn kant is er een spoedlevering... jammer dat voor een deel de levering niet in een keer was binnengekomen ondanks het feit dat ik de juiste aantallen had doorgegeven. Na behoorlijk aandringen van mijn kant is er een spoedlevering gedaan, zodat de artikelen toch op de bewuste dag konden worden uitgereikt.

Stichting Cambium

Snel en efficient

Snelheid

n.v.t.

Wonderwijs

Goede service en correct afhandeling en levering

Korte lijnen, servicegericht, afspraken nagekomen en leuk en goed product.

geen verbeterpunten

Parker Hannifin

Doordat wij als personeelsvereniging niks meer konden organiseren, besloten wij een digitale bingo te proberen. EN WAT EEN SUCCES! Iedereen kreeg een gepersonaliseerd borrelpakketje opgestuurd met... Doordat wij als personeelsvereniging niks meer konden organiseren, besloten wij een digitale bingo te proberen. EN WAT EEN SUCCES! Iedereen kreeg een gepersonaliseerd borrelpakketje opgestuurd met een drankje naar keuze en door de geweldige energie van Robin en Michelle was het bijna alsof ze voor je op een podium stonden. Echt super!

Goeie energie, tussen het bingoën worden er leuke nummers gezongen (GOEIE STEMMEN! en in de chat kan je verzoeknummers aanvragen), Grappig ook dat de winnaars gebeld worden in de uitzending.... Goeie energie, tussen het bingoën worden er leuke nummers gezongen (GOEIE STEMMEN! en in de chat kan je verzoeknummers aanvragen), Grappig ook dat de winnaars gebeld worden in de uitzending. Borrelkistje was heerlijk en topkwaliteit. Fijn dat we onder de stream met elkaar konden chatten.

Kan serieus niks verzinnen wat beter zou moeten

Leo Kanner Onderwijsgroep locatie De Musketier

Bestelling voor de dag van de leraard

meedenken in oplossingen