1971 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1971 Reviews

Rob Vreeken

Prima gesprek gehad, goed luisterend naar mijn wensen

Dank voor uw review!

Fam. Keijzer

Goed bedrijf met mooie oplossingen voor de badkamer

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn te horen, en bedankt voor uw review!

Jeff Claes

Mijn oude bad weg en inloopdouche geplaatst in een dag.
Perfect gedaan door Zwaluwcomfort mooi opgeruimd en afgewerkt Ik ben zeer blij over dit bedrijf en zou het meteen ook aanraden. Mijn oude bad weg en inloopdouche geplaatst in een dag.
Proper en netjes werk.
Jeff Claes

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor de mooie review die je over ons hebt geschreven. Het doet ons veel deugd om te horen dat onze dienstverlening aan jullie verwachtingen heeft voldaan en dat jullie tevreden zijn met... Bedankt voor de mooie review die je over ons hebt geschreven. Het doet ons veel deugd om te horen dat onze dienstverlening aan jullie verwachtingen heeft voldaan en dat jullie tevreden zijn met onze service.

S.J. Hoogland

In 1 dag onze douche laten verbouwen naar een inloopdouche. Wij zijn erg blij met het resultaat

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Hartelijk dank voor uw positieve woorden!

Jolanda van der Elst

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf. De verkoper had iets niet helemaal goed ingeschat maar ze hebben wel meegedacht hoe we dat dan toch konden oplossen. Het enige nadeel was dat van bad naar... Ik heb goede ervaring met dit bedrijf. De verkoper had iets niet helemaal goed ingeschat maar ze hebben wel meegedacht hoe we dat dan toch konden oplossen. Het enige nadeel was dat van bad naar douche in 1 dag, daardoor anderhalve week geduurd heeft.
De medewerkers die het bij mij geplaatst hebben, waren heel vriendelijk, hebben ook meegedacht bij ons probleem en werkten heel netjes.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Heel erg bedankt voor het schrijven van een review over onze dienstverlening. We zijn blij dat we aan jullie verwachtingen hebben voldaan en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw... Heel erg bedankt voor het schrijven van een review over onze dienstverlening. We zijn blij dat we aan jullie verwachtingen hebben voldaan en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring te delen.

mido

Slechte zaak

Geachte heer/mevrouw Mido,
We schrikken van uw reactie en vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service van Zwaluw Comfortsanitair.
Van de service afdeling...
Geachte heer/mevrouw Mido,
Van de service afdeling begreep ik dat er inmiddels een afspraak met u gepland staat, en dat het probleem dan wordt opgelost.
Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via 0800 0200 962. Zij staan u graag te woord!
Zwaluw Comfortsanitair

Mido

Zeer slecht. De badkamer is gelegd door 1 vakkundige, met leerlingen. 1 is dronken aangekomen. De badkamer is niet naar wens uitgevoerd. Het eindproduct was zeer slecht waardoor zij de badkamer... Zeer slecht. De badkamer is gelegd door 1 vakkundige, met leerlingen. 1 is dronken aangekomen. De badkamer is niet naar wens uitgevoerd. Het eindproduct was zeer slecht waardoor zij de badkamer opnieuw gesloopt hebben en opnieuw hebben moeten leggen. Na de 2e keer is dit beter gegaan in overleg met ons. Een gesprek over de betaling wilde ze ons minimaal tegemoet komen terwijl wij weken lang zonder een werkende badkamer hebben gezeten. Wij hebben middels een betalingsregeling betaald. Afgesproken dat er 10 keer een bedrag zou worden betaald. Echter is er 11 keer geld bij ons afgeschreven die we zelf moeten terugboeken via de bank....

Geachte heer/mevrouw Mido,
Van de service afdeling...
Zwaluw Comfortsanitair

Johan Schot

Ga nooit maar dan ook nooit met deze Zwaluwen/ veilig douchen in zee. Monteurs, ondanks een grote fout, vriendelijk en hulpvaardig. Maar administratief , communicatief en after sales een groot... Ga nooit maar dan ook nooit met deze Zwaluwen/ veilig douchen in zee. Monteurs, ondanks een grote fout, vriendelijk en hulpvaardig. Maar administratief , communicatief en after sales een groot drama.
Alles via de mail, met onpersoonlijk ondertekening, behalve als ze denken dat je een betalings termijn hebt overschreden van een foutieve factuur...dan bellen ze en gelijk dreigen met een incasso bureau...
En voordat ze komen bellen ze ook met vooral de aandacht of je er wel aan gedacht hebt dat je je pinlimiet hebt verhoogd. Want stel je voor....
Beweren dat er na overleg (foute) plinten zijn geplaatst terwijl er geen overleg is geweest. Natuurlijk, Zwaluw wijst mij erop
dat ik heb getekend oplevering maar na 2 dagen ellende (ipv halve dag) was ik blij dat het eindelijk klaar was dus hupsakee wegwezen. Helemaal klaar met dit bedrijf. NIET doen....

Geachte heer Schot,
Geachte heer Schot,
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze administratieve, communicatieve en after-sales service. Dit is uiteraard niet de manier waarop we willen dat onze klanten zich voelen.
We waarderen de feedback over onze monteurs, maar begrijpen dat dit niet genoeg is om je tevreden te stellen. We willen onze excuses aanbieden voor eventuele fouten in de administratie en communicatie en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te verbeteren.
Ook nemen we de beschuldiging van dreigementen richting klanten heel serieus. We willen benadrukken dat we altijd transparant willen zijn over de betalingsvoorwaarden en open staan ​​voor communicatie in geval van eventuele onvoorziene problemen.
We zouden graag meer details willen hebben over je klacht over de plinten en de oplevering om dit verder te kunnen onderzoeken. Dit is uiteraard niet de gewenste ervaring die wij onze klanten willen bieden.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We zullen ons uiterste best doen om contact met je op te nemen en deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen.

Anita Hoekstra

Aanvankelijk verliep het gesprek tot mijn tevredenheid. Ik had aangegeven een offerte te willen ontvangen, zodat ik de prijzen van verschillende sanitaire bedrijven voor renovatie van de douche met... Aanvankelijk verliep het gesprek tot mijn tevredenheid. Ik had aangegeven een offerte te willen ontvangen, zodat ik de prijzen van verschillende sanitaire bedrijven voor renovatie van de douche met elkaar kon vergelijken. Toen ik tekende ging ik dan ook uit van de veronderstelling dat ik later een uitgewerkte offerte zou ontvangen. De volgende dag echter bleek ik getekend te hebben voor een koopcontract. Het voorschotbedrag van 25% van de totaalprijs kan ik echter voorlopig door onvoorziene financiële verplichtingen niet betalen.
Dit heb ik per mail doorgegeven aan de specialist die mij heeft bezocht. Toch ontving ik vandaag, 26 sept. 2023, een 1e herinnering om het bedrag van €1750,00 te voldoen.

Geachte mevrouw Hoekstra,
Geachte mevrouw Hoekstra,
Bedankt voor het delen van je ervaring. We stellen je feedback zeer op prijs en vinden het vervelend om te horen dat er miscommunicatie is ontstaan met betrekking tot de offerte en het koopcontract.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We zullen direct contact opnemen om deze kwestie met spoed op te lossen en ervoor te zorgen dat er geen verdere misverstanden ontstaan. Je tevredenheid als klant staat bij ons voorop, en we zullen er alles aan doen om deze situatie recht te zetten.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor je begrip

J. Gonesh - van Woudenberg

Duidelijke uitleg, eerlijk advies, niet afroffelen.