1966 beoordelingen

1966 Reviews

M de koning

Duidelijk en overzichtelijk.

Peter Wessels

Uitgebreide informatie. Heel vriendelijke adviseur aan huis.

Ria Foppen van Bentum

Heel goede adviezen gekregen

Martha

Zeer professionele aardige persoon

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn te horen, en bedankt voor uw review!

Jean claude debosschere

Vlotte babel gehad goede uitleg

Fijn om te horen!

frank freeman

Mijn vragen worden in een duidelijk manier beantwoord.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn te horen, en bedankt voor uw review!

Nancy Casier

Op tijd, vriendelijk, correct, duidelijk kortom zoals het altijd zou moeten. Heel tevreden.

Max Spetter

Door omstandigheden 3xde installatie uitgesteld. Maar tenslotte is de uitvoering fantastisch verlopen en zijn we de monteurs dankbaar dat ze in overleg met de klant alles tot in de puntjes hebben... Door omstandigheden 3xde installatie uitgesteld. Maar tenslotte is de uitvoering fantastisch verlopen en zijn we de monteurs dankbaar dat ze in overleg met de klant alles tot in de puntjes hebben afgewerkt. Alle lof!!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We begrijpen dat het door omstandigheden tot vertraging heeft geleid bij de installatie, en we willen onze excuses hiervoor aanbieden. Het doet ons... Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We begrijpen dat het door omstandigheden tot vertraging heeft geleid bij de installatie, en we willen onze excuses hiervoor aanbieden. Het doet ons echter deugd te horen dat de uitvoering uiteindelijk fantastisch is verlopen.
Het is altijd ons streven om onze klanten tevreden te stellen en we zijn verheugd dat onze monteurs in nauw overleg met u alles tot in de puntjes hebben kunnen afwerken. Het is fijn te horen dat u hun inspanningen op prijs stelt.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor de vertraging en we willen u bedanken voor het delen van uw positieve ervaring. We blijven ons best doen om onze klanten de best mogelijke service te bieden.