1971 beoordelingen

1971 Reviews

Helmut Frenken

Zeer tevreden.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn te horen, en bedankt voor uw review!

Jan Liefooghe

Positieve ervaring. We hopen dat de werken even positief uitgevoerd worden.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn te horen dat u een positieve ervaring heeft.

Christina Schepens

Oyen Irene

Was heel goed

Bedankt voor de review

N.J. van den Heuvel

Een vlotte service nette werkers, en hard doorwerken
alles netjes opruimt schoon achtergelaten.
Echt een aanrader!

Fijn dat te horen!

Jeroen Bosch

Top bedrijf

voor uw review!

Gerrie Wagemans

Alleen maar negatieve ervaringen met Zwaluw. De koop is gesloten in december 2021, de badkamer is nog steeds niet afgewerkt.wij zijn ondanks negatieve reviews toch met dit bedrijf in zee gegaan.... Alleen maar negatieve ervaringen met Zwaluw. De koop is gesloten in december 2021, de badkamer is nog steeds niet afgewerkt.wij zijn ondanks negatieve reviews toch met dit bedrijf in zee gegaan. Afwerking is ronduit slecht. Het bad is al 2x geplaatst, en ook in dit exemplaar zit door foutieve plaatsing een barst. Veel kitwerk, scheef, beschadigingen. Wij wilden een toilet op senioren hoogte. Het eerste toilet hing op de goede hoogte, toilet spoelde na 3 dgn al niet meer door, nieuw toilet geplaatst maar niet op senioren hoogte. Je kunt nergens reclameren omdat er minimale zaken op papier staan. Bijna alle gemaakte afspraken zijn niet nagekomen . Verkopers beloven heel veel maar deze beloftes worden niet nagekomen

Beste Gerrie Wagemans,
Beste Gerrie Wagemans,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met Zwaluw Comfortsanitiar. We vinden het spijtig om te horen dat uw koopervaring negatief is verlopen en dat de badkamer nog steeds niet is naar wens is. We begrijpen dat dit voor frustratie heeft gezorgd.
We willen graag samen met u een passende oplossing vinden voor de afwerking van uw badkamer en de andere problemen die zijn ontstaan. We raden u aan om contact met ons op te nemen via 0800-0200 962 of per mail naar info@veiligdouchen.nl zodat we dit verder kunnen bespreken en stappen kunnen ondernemen om de onvolkomenheden te verhelpen.
Nogmaals willen we ons verontschuldigen voor de teleurstellende ervaring die u heeft gehad. We waarderen uw feedback en zullen er alles aan doen om te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen.
Zwaluw Comfortsanitair

Wiel van den Hove

Ga nooit met deze mensen in zee, een en al ellende. verkopers houden zich niet aan de afspraken en beloven gouden bergen 😡monteurs zijn niet ervaren en worden onbeschoft als je ze hierop... Ga nooit met deze mensen in zee, een en al ellende. verkopers houden zich niet aan de afspraken en beloven gouden bergen 😡monteurs zijn niet ervaren en worden onbeschoft als je ze hierop aanspreekt. Werken 4 uur en 4 uur reistijd, dit moet allemaal betaald worden door de klant. De verkoper had met ons afgesproken dat ze zes lange dgn zouden werken en zouden overnachten in de buurt. Komen met 3 monteurs 12 uur reistijd per dag. Kassa 💰💰als je hier als klant iets van zegt krijg je als antwoord, de verkoper kan van alles beloven maar wij doen dat niet. Niet klaar in de beloofde zes dgn, we zijn ruim een jaar verder en het is nog niet afgewerkt

Geachte heer/mevrouw van den Hove,
We schrikken van uw reactie en vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service van Zwaluw Comfortsanitair.
Van de service...
Geachte heer/mevrouw van den Hove,
Van de service afdeling begreep ik dat er inmiddels een afspraak met u gepland staat, en dat het probleem dan wordt opgelost.
Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via 0800 0200 962. Zij staan u graag te woord!
Zwaluw Comfortsanitair

Minka schramm

Mo.h en Farhad hebben zeer netjes gewerkte heel vriendelijk . Informatie in boekje en website is wel weinig zo ontbreekt er een prijslijst en kleuren wandpanelen zijn niet benoemd.
Het geheel...
Het geheel is ook prijzig maar de kwaliteit is er .

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Hartelijk dank voor uw positieve woorden