1971 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1971 Reviews

M.J. Pouw

Wij hebben vorige week onze inloopdouche gekregen. Alles is netjes in 1 dag geplaatst. Daar zijn wij erg tevreden mee!

B.S. Algra

Nooit meer badkamerrenovatie door Zwaluw, lelijke naden tussen platen en lage kwaliteit. Badkamer is campingsanitair geworden.

P Idoo

Geen overeenstemming kunnen bereiken over de buitengewoon hoge prijzen voor de badkamer producten.

Mariette baks

Trap niet in de mooie praatjes en beloftes. Wij zitten met een lekkende douche, een glaswand van een verkeerde dikte en met beschadigde tegels. En we horen niets meer. De marketing van het bedrijf... Trap niet in de mooie praatjes en beloftes. Wij zitten met een lekkende douche, een glaswand van een verkeerde dikte en met beschadigde tegels. En we horen niets meer. De marketing van het bedrijf is goed, daar moeten ze het echt van hebben. Niet van hun service of klantvriendelijkheid….

Charles Coussement

Duidelijk advies ontvangen. Daarom direct besteld

Rombaut brenda

De persoon was een echte verkoper. Maar het was buiten ons budget

Figeys

Goede duidelijke communicatie. Correct gesprek. Uitleg over materialen en bijkomende kosten. Prijsvork lag echter hoger dan wat de brochure voorop stelde ( 6500€ versus 8300€)