1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

Mido

Zeer slecht. De badkamer is gelegd door 1 vakkundige, met leerlingen. 1 is dronken aangekomen. De badkamer is niet naar wens uitgevoerd. Het eindproduct was zeer slecht waardoor zij de badkamer opnieuw gesloopt hebben en opnieuw hebben moeten leggen. Na de 2e keer is dit beter gegaan in overleg met ons. Een gesprek over de betaling wilde ze ons minimaal tegemoet komen terwijl wij weken lang zonder een werkende badkamer hebben gezeten. Wij hebben middels een betalingsregeling betaald. Afgesproken dat er 10 keer een bedrag zou worden betaald. Echter is er 11 keer geld bij ons afgeschreven die we zelf moeten terugboeken via de bank....

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Geachte heer/mevrouw Mido,
We schrikken van uw reactie en vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service van Zwaluw Comfortsanitair.
Van de service afdeling begreep ik dat er inmiddels een afspraak met u gepland staat, en dat het probleem dan wordt opgelost.
Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via 0800 0200 962. Zij staan u graag te woord!
Zwaluw Comfortsanitair

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 1.5/5