1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

Anita Hoekstra

Aanvankelijk verliep het gesprek tot mijn tevredenheid. Ik had aangegeven een offerte te willen ontvangen, zodat ik de prijzen van verschillende sanitaire bedrijven voor renovatie van de douche met elkaar kon vergelijken. Toen ik tekende ging ik dan ook uit van de veronderstelling dat ik later een uitgewerkte offerte zou ontvangen. De volgende dag echter bleek ik getekend te hebben voor een koopcontract. Het voorschotbedrag van 25% van de totaalprijs kan ik echter voorlopig door onvoorziene financiële verplichtingen niet betalen.
Dit heb ik per mail doorgegeven aan de specialist die mij heeft bezocht. Toch ontving ik vandaag, 26 sept. 2023, een 1e herinnering om het bedrag van €1750,00 te voldoen.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Geachte mevrouw Hoekstra,
Bedankt voor het delen van je ervaring. We stellen je feedback zeer op prijs en vinden het vervelend om te horen dat er miscommunicatie is ontstaan met betrekking tot de offerte en het koopcontract.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We zullen direct contact opnemen om deze kwestie met spoed op te lossen en ervoor te zorgen dat er geen verdere misverstanden ontstaan. Je tevredenheid als klant staat bij ons voorop, en we zullen er alles aan doen om deze situatie recht te zetten.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor je begrip

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 3/5