1971 beoordelingen

Duidelijk en deskundig

Sprooten kim

Vriendelijke en vlot

Fam. van Woerden

Wij hadden ervaren monteurs die kennis van zaken hadden. Alles is keurig geplaatst en we kunnen weer veilig gebruik maken van onze badkamer.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor de mooie review die je over ons hebt geschreven. Het doet ons veel deugd om te horen dat onze dienstverlening aan jullie verwachtingen heeft voldaan en dat jullie tevreden zijn met onze... Bedankt voor de mooie review die je over ons hebt geschreven. Het doet ons veel deugd om te horen dat onze dienstverlening aan jullie verwachtingen heeft voldaan en dat jullie tevreden zijn met onze service.

N.J. van der Wielen

Groot compliment voor de monteurs. In 1 dag een prachtige badkamer geplaatst. Wij zijn erg tevreden.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank voor de mooie review. Wij wensen u veel doucheplezier!

M. Brouwer

Wij hebben een prettig ervaring met zwaluw comfortsanitair.

Dank voor uw review!

M. Bonenkamp

Echt heel slecht. Ga niet met deze mensen in zee. Ze komen hun afspraken niet na. Beloven van alles maar er gebeurt niks. Hele slechte communicatie, gewoon geen woorden voor.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Het spijt ons ten zeerste dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. We vinden het erg jammer om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat... Het spijt ons ten zeerste dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. We vinden het erg jammer om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat er problemen waren met de communicatie en het nakomen van afspraken. We willen hier graag serieus naar kijken en uw feedback gebruiken om onze service te verbeteren.
Het is voor ons van essentieel belang om betrouwbare en transparante communicatie te bieden aan al onze klanten. Het is niet acceptabel dat u het gevoel heeft gehad dat er niet naar u werd geluisterd en dat er geen actie werd ondernomen. We willen u verzekeren dat we dit intern zullen bespreken en maatregelen zullen nemen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties niet opnieuw voorkomen.
We begrijpen dat u gefrustreerd bent en we willen u graag de gelegenheid geven om uw klachten met ons te bespreken, zodat we kunnen proberen een passende oplossing te vinden. Neem alstublieft contact met ons op, zodat we u kunnen helpen en hopelijk uw vertrouwen kunnen herstellen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw feedback en nemen deze zeer serieus. We hopen dat we de kans krijgen om dit recht te zetten en u alsnog tevreden te stellen als gewaardeerde klant.

Joling

Geen woorden voor , verkoper heeft geen verstand van zaken , vloer van douchecabine zou direct op de grond geplaatst worden , helaas na monteren toch opstap van 12cm , calamiteiten zou door hun... Geen woorden voor , verkoper heeft geen verstand van zaken , vloer van douchecabine zou direct op de grond geplaatst worden , helaas na monteren toch opstap van 12cm , calamiteiten zou door hun opgelost worden , bij nader gesprek van monteur , die er wel verstand van heeft moest vloer ingefreesd worden en werden de kosten voor ons , dit was niet de afspraak , je klachten worden niet gehoord en je kan niks qua geld verrekenen, verwachting was erg hoog maar nu geen halve ster waard

Geachte mevr Joling,
Geachte mevr Joling,
Het spijt ons zeer om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze verkoper en de montage van uw douchecabine. We willen u allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Het is inderdaad van groot belang dat onze medewerkers deskundig en goed geïnformeerd zijn, zodat ze onze klanten op de juiste manier kunnen adviseren en onze producten correct kunnen installeren. We zullen dit dan ook serieus onderzoeken en de betreffende verkoper aanspreken op zijn gebrek aan kennis van zaken.
Wat betreft de foutieve montage van de douchecabine, onze monteur heeft contact met u opgenomen om de noodzakelijke ingreep van het infrezen van de vloer voor te stellen. Het spijt ons dat hierbij niet duidelijk is gecommuniceerd dat deze extra kosten voor uw rekening zouden komen. Dit had niet mogen gebeuren en we willen u verzekeren dat we dit intern zullen bespreken om herhaling in de toekomst te voorkomen.
We waarderen uw feedback enorm en het is zeer belangrijk voor ons om te weten wanneer klanten niet tevreden zijn. We willen u verzekeren dat we uw klachten serieus nemen en we zijn bereid om dit met u op te lossen. We willen u vragen om contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We hopen dat we de kans krijgen om dit recht te zetten en u tevreden te stellen als gewaardeerde klant.
Zwaluw comfortsanitair

Reuben Sukhram

Satisfied with the installation of the bath room

Aad Bogaards

Folder was zeer snel binnen. Afspraak met vertegenwoordiger kwam daarna ook snel. Vertegenwoordiger was zeer netjes en heeft alles helder uitgelegd. Helaas vinden wij de geboden materialen en... Folder was zeer snel binnen. Afspraak met vertegenwoordiger kwam daarna ook snel. Vertegenwoordiger was zeer netjes en heeft alles helder uitgelegd. Helaas vinden wij de geboden materialen en afwerking te duur. Website gaf de indruk goedkoper uit te zijn dan de werkelijke offerte.

Bedankt voor uw review!