1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

Johan Schot

Ga nooit maar dan ook nooit met deze Zwaluwen/ veilig douchen in zee. Monteurs, ondanks een grote fout, vriendelijk en hulpvaardig. Maar administratief , communicatief en after sales een groot drama.
Alles via de mail, met onpersoonlijk ondertekening, behalve als ze denken dat je een betalings termijn hebt overschreden van een foutieve factuur...dan bellen ze en gelijk dreigen met een incasso bureau...
En voordat ze komen bellen ze ook met vooral de aandacht of je er wel aan gedacht hebt dat je je pinlimiet hebt verhoogd. Want stel je voor....
Beweren dat er na overleg (foute) plinten zijn geplaatst terwijl er geen overleg is geweest. Natuurlijk, Zwaluw wijst mij erop
dat ik heb getekend oplevering maar na 2 dagen ellende (ipv halve dag) was ik blij dat het eindelijk klaar was dus hupsakee wegwezen. Helemaal klaar met dit bedrijf. NIET doen....

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Geachte heer Schot,
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze administratieve, communicatieve en after-sales service. Dit is uiteraard niet de manier waarop we willen dat onze klanten zich voelen.
We waarderen de feedback over onze monteurs, maar begrijpen dat dit niet genoeg is om je tevreden te stellen. We willen onze excuses aanbieden voor eventuele fouten in de administratie en communicatie en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te verbeteren.
Ook nemen we de beschuldiging van dreigementen richting klanten heel serieus. We willen benadrukken dat we altijd transparant willen zijn over de betalingsvoorwaarden en open staan ​​voor communicatie in geval van eventuele onvoorziene problemen.
We zouden graag meer details willen hebben over je klacht over de plinten en de oplevering om dit verder te kunnen onderzoeken. Dit is uiteraard niet de gewenste ervaring die wij onze klanten willen bieden.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We zullen ons uiterste best doen om contact met je op te nemen en deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen.

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 1/5