Betrouwbaarheid
Website
Presentatie
9.5/10

Egidio

Super prettig contact en goede hulp

Snel deskundig en eerlijk

Kelly Klijnsmit

Goede service voor een niet hoog bedrag

De begeleiding is erg goed!

Wij hebben een verkoopbedrag per mail doorgegeven die later niet goed werd geplaatst op funda.

En op jullie eigen site bij het woningaanbod staat bij onze woning een foto van een woning die niet van ons is. Buiten dat we wel tevreden zijn vinden we dit erg slordig!

Makkelijk en snel.

Snelle reactie via mail

Bel gewoon met nummer herkenning ipv nummer verbergen.

Zeer plezierige samenwerking en makkelijk contact

Wie je ook spreekt, is goed op de hoogte. Prettig in contact en goed bereikbaar.
Snelle service

Totaal geen verbeterpunten

Goed bereikbaar en snel antwoord

De terugkoppeling van het eerste bod op mijn huis had wel iets sneller gemogen. Er wordt gebeld met anoniemnummer dus je kan niet terug bellen ook als je het gesprek hebt gemist.

Ik zou iedereen aanraden om met zelfverkopen.nl in zee te gaan.

- Fair tarief (in tegenstelling tot de meeste traditionele makelaars)
- Altijd snelle reactie op mails.
- Deskundigheid.

- De (ingehuurde) makelaar verantwoordelijk voor het inmeten en taxeren sloeg de plank volledig mis en schatte onze woning veel te laag in qua oppervlakte en vraagprijs.
- Zou fijn zijn als verzoeken tot bezichtiging in het weekend ook worden doorgestuurd.

Fleur

Wat een geweldig concept. Zelf je eigen huis verkopen, met behulp van de expert die je ontzorgen.
Jullie hebben een fantastisch team!

Het is enorm leuk om zelf je huis te laten zien aan Potentiële kopers.
Zelfverkopen.nl is per mail en per telefoon perfect bereikbaar en staan direct tot je beschikking.
Alles is heel duidelijk, top geregeld en je wordt zeer goed begeleid.

We hebben geen tel spijt gehad van onze keuze om ons huis via zelfverkopen.nl te verkopen.
We werden goed begeleid en kregen alleen maar positieve reacties van kijkers omdat we zelf de...

Goede begeleiding
Behulpzaam
Deskundig advies

De telefoniste is jullie visite kaartje. Ik heb me wel een paar keer afgevraagd of zij haar baan wel leuk vindt.

Dit jaar ons huis verkocht via zelfverkopen.nl. Wij zijn zeer tevreden over zelfverkopen, komen hun afspraken na, denken mee enz. Ondanks dat alles via de mail en telefoon verliep voelde wij wel...

Denken mee en kijken naar mogelijkheden
Zeer snelle reactie via de mail (uiteraard binnen de werktijden)

nvt

Familie Verheijden

Heel goed!!

Op mails werd direct gereageerd, op vragen van ons aan de makelaar ook .

Bezichtigingsaanvragen werden gelijk naar ons verwezen met correcte informatie over de potentiële kopers.