Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Patrick

Via zelfverkopen.nl mijn appartement te koop gezet. In het begin was ik een beetje bang of ik dit allemaal zelf zou kunnen. Het bleek achteraf ontzettend makkelijk. Je maakt een profiel aan en voert... Via zelfverkopen.nl mijn appartement te koop gezet. In het begin was ik een beetje bang of ik dit allemaal zelf zou kunnen. Het bleek achteraf ontzettend makkelijk. Je maakt een profiel aan en voert alle gegevens in welke je weet. Je schrijft een mooie tekst, zorg dat je goede foto's maakt en zij doen de rest. Communicatie is uitstekend met zelfverkopen, geen vraag is te veel en er wordt snel gereageerd. Inmiddels hebben ze net de prijs veranderd van 775 naar 1098, maar dan inclusief foto's en documenten welke ze opvragen. Toch blijf ik een dikke 10 geven, omdat het allemaal zo goed is verlopen. Het enige verbeterpunt zou kunnen zijn een online agenda van zelfverkopen waar je alle bezichtigingen kunt inplannen. Nu dien je dat zelf bij te houden.

Prijs, communicatie, professionaliteit, afspraken nakomen, geen vraag teveel.

Online agenda beheren voor bezichtigingen.

Kim Jansen

Zeer professioneel. Aardige medewerkers die graag met je mee denken in oplossingen. Echt erg snel geholpen, binnen ander halve week is mijn woning verkocht.

Vrolijk en behulpzamen mensen. Weten waar ze het over hebben.

Tip; probeer echt een makelaar te vinden in de woonplaats van de verkoper. Niet iemand uit de regio.

fam. Huisman

Goed. Men houdt zich aan afspraken, is snel en heel behulpzaam. Zelf je huis verkopen is een "makkie". De essentiële zaken worden geregeld door de makelaar. Jij doet de bezichtigingen op afspraken... Goed. Men houdt zich aan afspraken, is snel en heel behulpzaam. Zelf je huis verkopen is een "makkie". De essentiële zaken worden geregeld door de makelaar. Jij doet de bezichtigingen op afspraken door Zelfverkopen.nl geïnitieerd en je doet de ondertekening.

meedenken en snelheid

Heel positief!

Goede begeleiding en advies

Chantal

We hebben binnen no time onze woning verkocht via zelfverkopen. De samenwerking was super.

Ik heb veel contact gehad met Coen. Als ik belde wist hij direct wie ik was en de communicatie daardoor heel prettig en direct.

Egidio

Super prettig contact en goede hulp

Snel deskundig en eerlijk

Kelly Klijnsmit

Goede service voor een niet hoog bedrag

De begeleiding is erg goed!

Wij hebben een verkoopbedrag per mail doorgegeven die later niet goed werd geplaatst op funda.

En op jullie eigen site bij het woningaanbod staat bij onze woning een foto van een woning die niet van ons is. Buiten dat we wel tevreden zijn vinden we dit erg slordig!

Makkelijk en snel.

Snelle reactie via mail

Bel gewoon met nummer herkenning ipv nummer verbergen.

Zeer plezierige samenwerking en makkelijk contact

Wie je ook spreekt, is goed op de hoogte. Prettig in contact en goed bereikbaar.
Snelle service

Totaal geen verbeterpunten

Goed bereikbaar en snel antwoord

De terugkoppeling van het eerste bod op mijn huis had wel iets sneller gemogen. Er wordt gebeld met anoniemnummer dus je kan niet terug bellen ook als je het gesprek hebt gemist.