Betrouwbaarheid
Website
Presentatie

Prins

Erg goed

Ze staan altijd klaar om een vraag te beantwoorden, altijd bereikbaar, staan je vriendelijke te woord.

Ik heb geen tips / verbeterpunten.

P.J. van Gelderen

Bijzonder goed wat betreft professionaliteit, deskundigheid, snelheid van handelen en reageren, adequate informatievoorziening en klantvriendelijkheid

De prijs/kwaliteitverhouding

Robert

9,5

Eerlijk advies, vriendelijk, duidelijke en concrete informatie

Verkoop van onze woning

Begeleiding van de verkoop

Meer de kennis van lokale makelaars inzetten die de markt kennen voor het vaststellen van de adviesverkoopprijs.

patrick post

Snelle communicatie

Duidelijkheid over zelf regelen plattegrond en eerste intakegesprek ( kwam ook door mail die niet was aangekomen)

Prijs-kwaliteit verhouding goed

Anne

Deskundige hulp wanneer het nodig is

Bereikbaarheid, flexibiliteit

Heb ik niet.

P.J. de Lannoy

Geweldig concept en fantastisch team!

Rondleidingen door het huis zelf doen en onderhandelingen en contractfase laten doen: in één woord geweldig!

De overgangsfase tussen de rondleidingen en het doorzenden van de potentiële koper naar Zelfverkopen.nl vind ik lastig. Bovendien merk ik dat als de koper met jullie in gesprek raakt over de... De overgangsfase tussen de rondleidingen en het doorzenden van de potentiële koper naar Zelfverkopen.nl vind ik lastig. Bovendien merk ik dat als de koper met jullie in gesprek raakt over de koopprijs, hij dan toch probeert om het rechtstreeks met mij te overleggen.
Zelf heb ik de behoefte hierin duidelijker te zijn.
Misschien zou op de Zelfverkopen.nl website een opmerking geplaatst kunnen worden op welk moment de verkoper de koper doorstuurt naar jullie., met als extra opmerking dat verkoper dan ook verder qua onderhandelingen een lijdelijke rol vervult.

Dennis

Zeer goed

Ruim voldoende informatie, snel schakelen, behulpzaam en vriendelijk

Als ik iets moet noemen: Bereid mensen voor op de vele aanvragen die gaan komen. Persoonlijk had ik niet verwacht dat het zo druk zou worden en dat het zo snel zou gaan.

Huis verkocht via zelfverkopen.nl

Goed bereikbaar op openingstijden
Direct antwoord aan de telefoon op vragen, zoveel als je er hebt
Snel handelen waar mogelijk
Goed advies gegeven over eea

Tijdens onderhandelen over voorwaarden van bod heeft de makelaar iets verkeerd doorgegeven. Meeste contact was met Coen, dit was iemand anders die er niet helemaal in zat en 'even snel' de papieren... Tijdens onderhandelen over voorwaarden van bod heeft de makelaar iets verkeerd doorgegeven. Meeste contact was met Coen, dit was iemand anders die er niet helemaal in zat en 'even snel' de papieren door had genomen. Het heeft gelukkig niet gezorgd voor een 'dealbreaker', maar vond het wel slordig.