Betrouwbaarheid
Presentatie

Pakhuis Groningen

In één woord: Top.
In één woord: Top.
In iets meer woorden: Een enorme verrassing. €1.500 tegenover (in ons geval) €9.000 voor een 'reguliere' makelaar, daar zit toch een addertje onder het gras? Maar nee hoor. Je hoeft in vergelijking tot een reguliere makelaar écht alleen als extra zelf de bezichtigingen te doen en de tekst voor Funda te schrijven. En die bezichtigingen kun je inderdaad echt beter zelf dan een makelaar, de kijkers hebben de rondleidingen enorm gewaardeerd. En als je goed bent in tekst schrijven heb je al snel een betere tekst dan een reguliere makelaar, die met wel erg standaard teksten blijken te komen. Het is een klein team bij Zelfverkopen.nl, waardoor we altijd dezelfde mensen aan de telefoon kregen (twee in ons geval). Bij het tweede telefoontje wisten ze bij het horen van onze naam al om welk adres het ging, ze kennen de dossiers. Je mag zo vaak bellen als je wilt, ze staan je altijd geduldig te woord en snappen hoe spannend het is om een huis te verkopen. Ze zijn goed bereikbaar, heel kundig, jong, vlot, vriendelijk en professioneel. Ze nemen je alles uit handen, zelfs de onderhandelingen. Heel fijn want dat vonden we het vervelendste van het hele proces: Onderhandelen over prijs en een strategie bedenken bij meerdere kijkers/bieders. We hebben de afgelopen jaar met meerdere makelaars te maken gehad en overal viel het nodige op aan te merken. Wat een verademing is Zelfverkopen.nl. We moesten 2 huizen verkopen en hebben eentje wel via een reguliere makelaar gedaan. Achteraf enorm spijt van.

Prijs-kwaliteit verhouding is fantastisch. Voor € 1.500 (wij hadden als extra ook 360-graden foto's en een video) is al het lastige werk voor je geregeld, tot en met onderhandelingen en opmaken van... Prijs-kwaliteit verhouding is fantastisch. Voor € 1.500 (wij hadden als extra ook 360-graden foto's en een video) is al het lastige werk voor je geregeld, tot en met onderhandelingen en opmaken van de akte aan toe. Reguliere makelaars vragen duizenden euro's en onze ervaring is dat die veel minder scherp en dienstverlenend zijn.

Er komt een lokale makelaar langs om het huis op te meten (in totale oppervlakte en inhoud) en een indicatie voor prijs af te geven. Die prijsindicatie voegde voor ons heel weinig toe, leek enkel... Er komt een lokale makelaar langs om het huis op te meten (in totale oppervlakte en inhoud) en een indicatie voor prijs af te geven. Die prijsindicatie voegde voor ons heel weinig toe, leek enkel gebaseerd op voorgaande transactieprijs van het huis maal gemiddelde prijsstijging in de markt. Na reacties van mensen op ons huis en wat vergelijkbare huizen op Funda zoeken, besloten we het huis voor meer dan €100.000 hoger op Funda te zetten. We hebben de vraagprijs gekregen.... Het team van Zelfverkopen.nl steunde ons overigens wel in onze gekozen vraagprijs, ze denken goed mee maar laten de keus bij ons.

Margriet Mulder

Ze zijn op de hoogte, snel, voor geen gat te vangen. De verkoper heeft steun van Zelfverkopen omdat ze op enige afstand reëler kunnen oordelen, adviseren en (onder)handelen.

To-the-point, direct. Dat kan alleen als je weet wat je doet.

Zelf heb ik als computeraar er geen moeite mee maar ik kan me voorstellen dat veel verkopers niet de nodige digitale vaardigheden hebben.

Onlangs een woning verkocht via zelfverkopen.nl. Alles ging goed en ik ben erg tevreden. Vriendelijke, kundige en snelle service en ook de foto's voor funda zaten in het totaalpaket!

Vriendelijk, snel, kundig! Veel goedkoper dan een reguliere makelaar en zeker niet moeilijker.

Anita

Zeer goed.

Enthousiaste medewerkers en zeer accuraat.

Het blijkt dat overige makelaars (bij een open dag) folders meegeven van de woning. Blijkbaar is daar belangstelling voor. Is het een idee dat jullie deze ook aanbieden?

Vorig jaar mijn huis verkocht via Zelfverkopen.nl. Alles ging eigenlijk heel goed. Ik ben dik tevreden. Het kost wat meer eigen moeite (zelf de foto's maken en zelf de rondleidingen verzorgen), maar... Vorig jaar mijn huis verkocht via Zelfverkopen.nl. Alles ging eigenlijk heel goed. Ik ben dik tevreden. Het kost wat meer eigen moeite (zelf de foto's maken en zelf de rondleidingen verzorgen), maar scheelt dan een hoop centen. De begeleiding is goed en er worden goede tips gegeven.

Goede bereikbaarheid, goede tips. Duidelijke afspraken.

Eigenlijk op dit moment niets aan te merken.

Zeer goed

makelaar dacht mee, was vriendelijk, behulpzaam, zette ons ook aan het denken

nee

Klaas

Wij hebben onlangs ons appartement verkocht via Zelfverkopen.nl. Wat ons betreft de perfecte mix tussen zelf de touwtjes in handen houden en je laten helpen door mensen met de juiste kennis. Alle... Wij hebben onlangs ons appartement verkocht via Zelfverkopen.nl. Wat ons betreft de perfecte mix tussen zelf de touwtjes in handen houden en je laten helpen door mensen met de juiste kennis. Alle informatie en communicatie is helder en we werden altijd professioneel geholpen.

Vriendelijke medewerkers die echt de tijd voor je nemen. Ze weten duidelijk waar ze het over hebben en dat geeft een goed gevoel.

Eva

Heel goed, snel en betrouwbaar.

Reactie snelheid, website, klantvriendelijk, professioneel, prijs.

Zeer goede ervaring: kundig, zoeken snel contact, werken snel, afspaak is afspraak en goed bereikbaar

Kundigheid, snelheid en transparant

fam. Huisman

Prima, uitstekend.

meedenken en ter zake kundig

Voor velen is het huis zelf verkopen nieuw. Mogelijk vooraf een intakegesprek met alle taken die zij en jij doet! Is gedaan, maar te snel/summier.