Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

P.Daniels

Een goed team wat veel kennis heeft.

Snel en netjes te woord gestaan. Goede uitleg over de taken die je hebt om je huis op een zo goed mogelijke manier te verkopen. Goed en eerlijk geholpen met vragen die ik had.

De zelfverkopen.nl website werkte niet goed op mijn Samsung galaxy s3 mobiel. Ik kon bepaalde dingen niet openen. Dus dat is een verbeter punt.

kalter/nijmeijer

Goed, snel reagerend, professioneel. de daad bij het woord voegend . online afhandeling is geen belemmering of beperking.

heldere communicatie, komen de gemaakte afspraken na.

Snelle service, heldere afspraken met een goed resultaat

Snelle reactie, houden zich aan afspraken

Eventueel rechtstreeks nummer van makelaar om sneller te kunnen schakelen

S. Haanskorf

Zeer fijne manier om je huis te verkopen. Deskundige en aardig advies, goed bereikbaar. Echt een aanrader.

Alles makkelijk en snel geregeld op afstand. Goed advies en het scheelt veel in de kosten!

Hein

Prima..!

+ lage kosten.
+ deskundig.
+ vriendelijk.

Ik had me iets meer voorgesteld van het gesprek over de verkoopstrategie. Het woord strategie behelst naar mijn gevoel meer dan een check of alle informatie beschikbaar is. Voor mijn gevoel was dat... Ik had me iets meer voorgesteld van het gesprek over de verkoopstrategie. Het woord strategie behelst naar mijn gevoel meer dan een check of alle informatie beschikbaar is. Voor mijn gevoel was dat een kort gesprek. Ik had toen iets meer duiding willen hebben over de gekozen aanpak.

Nadat het huis onder bod was, kwamen er toch nog aanvragen voor bezichtiging door.

Zelfverkopen heeft deskundige medewerkers die snel, correct, vriendelijk en volledig reageren

Snelheid en bijzonder goede prijs-kwaliteitverhouding

in het begin misten we een persoonlijke contactpersoon, maar door de deskundigheid en goede bereikbaarheid van alle collega's bleek deze persoonlijke contactpersoon niet nodig

gert jan reitsma

We wisten vooraf niet hoe het uit zou werken. Het is voor ons een FANTASTISCHE ervaring geworden. Wij bevelen deze manier van harte aan.

1. Op tijd reageren.
2. Geduld met mensen die niet ingevoerd zijn in alle termen.
3. Correct in alle details.
4. Vriendelijk tot in alle situaties.

We zouden ze niet weten.

Waarom nog geld betalen aan een makelaar als je het zelf prima kunt met de hulp van Zelfverkopen.nl! Prima dienstverlening, prettig contact en een goed resultaat!

Spread the word!

Vriendelijk, betrouwbaar, bereikbaar, duidelijk en goede prijs - kwaliteit verhouding.

Mag meer adviserend zijn naar verkoper.

Tilly Kraaijveld

Prima. Vakkundig. Snel. Voordelig.

Snelheid van reageren.