Betrouwbaarheid
Bereikbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Ik zou iedereen aanraden om met zelfverkopen.nl in zee te gaan.

- Fair tarief (in tegenstelling tot de meeste traditionele makelaars)
- Altijd snelle reactie op mails.
- Deskundigheid.

- De (ingehuurde) makelaar verantwoordelijk voor het inmeten en taxeren sloeg de plank volledig mis en schatte onze woning veel te laag in qua oppervlakte en vraagprijs.
- Zou fijn zijn als...
- Zou fijn zijn als verzoeken tot bezichtiging in het weekend ook worden doorgestuurd.

Fleur

Wat een geweldig concept. Zelf je eigen huis verkopen, met behulp van de expert die je ontzorgen.
Jullie hebben een fantastisch team!

Het is enorm leuk om zelf je huis te laten zien aan Potentiële kopers.
Zelfverkopen.nl is per mail en per telefoon perfect bereikbaar en staan direct tot je beschikking.
Alles is heel...
Het is enorm leuk om zelf je huis te laten zien aan Potentiële kopers.
Alles is heel duidelijk, top geregeld en je wordt zeer goed begeleid.

We hebben geen tel spijt gehad van onze keuze om ons huis via zelfverkopen.nl te verkopen.
We werden goed begeleid en kregen alleen maar positieve reacties van kijkers omdat we zelf de bezichtigingen hebben begeleid.

Goede begeleiding
Behulpzaam
Deskundig advies

De telefoniste is jullie visite kaartje. Ik heb me wel een paar keer afgevraagd of zij haar baan wel leuk vindt.

Dit jaar ons huis verkocht via zelfverkopen.nl. Wij zijn zeer tevreden over zelfverkopen, komen hun afspraken na, denken mee enz. Ondanks dat alles via de mail en telefoon verliep voelde wij wel... Dit jaar ons huis verkocht via zelfverkopen.nl. Wij zijn zeer tevreden over zelfverkopen, komen hun afspraken na, denken mee enz. Ondanks dat alles via de mail en telefoon verliep voelde wij wel de betrokkenheid.

Denken mee en kijken naar mogelijkheden
Zeer snelle reactie via de mail (uiteraard binnen de werktijden)

nvt

Familie Verheijden

Heel goed!!

Op mails werd direct gereageerd, op vragen van ons aan de makelaar ook .

Bezichtigingsaanvragen werden gelijk naar ons verwezen met correcte informatie over de potentiële kopers.

Martine Rombout

Goede ervaringen

Snelle afwikkeling na verkoop

We hadden problemen met de foto's en dat duurde erg lang voordat dit was opgelost. Tevens werd er weinig reactie gegeven op de mail. Alleen het hoognodige en dat heb als niet echt klantvriendelijk... We hadden problemen met de foto's en dat duurde erg lang voordat dit was opgelost. Tevens werd er weinig reactie gegeven op de mail. Alleen het hoognodige en dat heb als niet echt klantvriendelijk ervaren.

Daisy

Goede uitleg,makkelijke portal om alles zelf in te vullen, duidelijke en snelle communicatie.
Wij zijn zeer blij dat we voor zelfverkopen.nl hebben gekozen, we hebben ons huis binnen 14 dagen weten te verkopen!

De communicatie is zeer duidelijk, komen snel de woning inmeten en huis staat snel op Funda!

nee, ik ben zeer tevreden.

Annika

Mijn ervaring met Zelfverkopen.nl is zeer goed. Het contact verliep soepel en alles werd snel geregeld

- Professioneel
- Alles werd snel geregeld
- Vriendelijk
- Alles was heel duidelijk

Zeer goed.

Professionaliteit , clant vriendelijk, accuraat.

Wat mij betreft geen opmerkingen .

Zeer goed.

Professionaliteit , clant vriendelijk, accuraat.

Wat mij betreft geen opmerkingen .