Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Martin

Via zelfverkopen hebben wij ons bedrijfspand met inpandig woon appartement verkocht. Niet een standaard verkoop dus, maar de samenwerking met deze makelaar is ons zeer goed bevallen. Bij aanvang... Via zelfverkopen hebben wij ons bedrijfspand met inpandig woon appartement verkocht. Niet een standaard verkoop dus, maar de samenwerking met deze makelaar is ons zeer goed bevallen. Bij aanvang even wennen omdat je verschillende mensen aan de telefoon krijgt, maar er wordt adequaat en met kennis van zaken gehandeld. Vooral op momenten waarop het spannend wordt en zich internationale kopers aandienen was de ondersteuning en het advies perfect. Het zelf rondleiden hebben wij als positief ervaren, omdat je de potentiële kopers alvast kunt inschatten. Je moet er echter wel tijd voor hebben.

Goed in onderhandelen, voor ons was dat Benno, en goed bereikbaar.

Misschien ook een paar uur bereikbaarheid in het weekend voor diegenen die alleen in het weekend kunnen rondleiden?

Arjan van Venrooij

Zeet tevreden over de service en kwaliteit. We zijn perfect bijgestaan bij de verkoop van onze woning.

Proactief, accuraat en geven maatwerk.

Alles ging perfect. Ik zie geen verbeteringen.

Bos

Een goed en betrouwbare makelaar. Prijs/kwaliteit is goed

de hulp bij afhandeling van de verkoop was snel, duidelijk en proffesioneel

Marnix

Zeer positief. Coen heeft ons van A tot Z goed geholpen. Ik raad zelfverkopen.nl zeker aan!

Gonnie

Prettig, deskundig en betrokken

Geduldig, vriendelijk en deskundig

Gonnie

Heel prettig!!!

Vriendelijke en geduldige medewerkers met verstand van zaken. Bereid om mee te denken! Duidelijke richtlijnen en waar nodig altijd bereid om toelichting te geven.

Kaartjes of kleine brochure met contactgegevens van Zelfverkopen.nl om mee te geven na een bezichtiging.

Albert

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Alles verliep vlot, soepel en deskundig

Vanwege de naam dachten veel kijkers dat er geen makelaar was betrokken

J.A.M. van Gestel

Uitstekende dienstverlening, snel acterend en professioneel.

Uitstekende dienstverlening, snel acterend en professioneel. Zeer gunstig qua prijs. Zeer goede fotograaf. Huis is binnen twee weken verkocht.

Nee

RenR

Prima, de verwachtingen zijn waar gemaakt

Prijs,
Snelle communicatie
De zekerheid dat het allemaal volgens de regels gaat
Plaatsing advertentie op Funda

Er is geen eigen advies of inbreng.
Dat hoeft niet, maar verwijs hiervoor naar de helpdesk van Eigenhuis of het Juridisch loket

Arjen Verboom

We zijn heel tevreden dat we met 'zelfverkopen' onze woning hebben verkocht binnen enkele dagen. De communicatie liep erg goed. Er werd mee gedacht en er werden tips gegeven. Toch was er voldoende... We zijn heel tevreden dat we met 'zelfverkopen' onze woning hebben verkocht binnen enkele dagen. De communicatie liep erg goed. Er werd mee gedacht en er werden tips gegeven. Toch was er voldoende vrijheid om zelf de koers te bepalen.
Juist op de gebieden waarop wij het nodig hadden (taxatie, prima foto's en omgaan met de biedingen) was de expertise van zelfverkopen een grote meerwaarde. Juist de aspecten die ik zelf kon doen (beschrijving, bezichtigen wat veel kijkers erg waardeerden) ging prima zelf.

Omgang met de biedingen, meedenken, benadering van de kopers.

Fotografie kan nog iets beter.