Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Eddie

Bijzonder tevreden over dienstverlening en de service! Ik heb een aantal keren contact gehad en steeds goed en kundig geholpen. De acties die bij mij lagen qua documentatie aanleveren werd helder... Bijzonder tevreden over dienstverlening en de service! Ik heb een aantal keren contact gehad en steeds goed en kundig geholpen. De acties die bij mij lagen qua documentatie aanleveren werd helder en overzichtelijk gecommuniceerd. Al met al was het een zeer plezierige ervaring en kan (en zal!) ik iedereen Zelfverkopen aanraden.

Toen ik belde wisten ze aan mijn naam wie ik was. Die persoonlijke aanpak bevalt mij erg. Daarbij heb ik enkel kundige mensen gesproken die inhoudelijk advies gaven en wisten waar ze het over hebben.

Geen. Ga zo door!

Margreet

Ik vond het heel prettig om mijn woning via zelfverkopen.nl te verkopen. De makelaars hebben mij goed begeleid, de communicatie ging soepel en de snelheid waarmee een en ander in gang werd gezet,... Ik vond het heel prettig om mijn woning via zelfverkopen.nl te verkopen. De makelaars hebben mij goed begeleid, de communicatie ging soepel en de snelheid waarmee een en ander in gang werd gezet, heeft mij positief verrast. Bovendien is zelfverkopen.nl veel goedkoper dan een andere makelaar. Aanrader!

Zeer goed bereikbaar, reageren snel en de mensen van zelfverkopen.nl zijn toegankelijk. Goede service en dat voor een prima prijs!

Niets, houden zo!

Prima!

Verwachting omtrent snelheid van woning te plaatsen op Funda niet te hoog leggen. Nadat er per mail en telefonisch bevestigd was dat de woning binnen enkele dagen op Funda zou staan, en dat de... Verwachting omtrent snelheid van woning te plaatsen op Funda niet te hoog leggen. Nadat er per mail en telefonisch bevestigd was dat de woning binnen enkele dagen op Funda zou staan, en dat de vertragende factor het aanleveren van stukken zou zijn, voor Zelfverkopen gekozen. Razendsnel alle stukken verzameld en opgestuurd. Afspraak voor inmeten van de woning was snel gemaakt. Daarna zou ik een week!! moeten wachten op waardebepalingsrapport. Nadat er wat druk achter gezet was dit gelukkig na enkele dagen ontvangen. Daarna werd er een verzocht een afspraak te maken voor telefonisch verkoopadviesgesprek. Ook tussen bellen en deze afspraak zou weer een aantal dagen zitten. Gekozen om dit laatste gesprek niet door te laten gaan en vervolgens stond de woning de volgende dag op internet. Dit was op vrijdag en onze wens was het voor het weekend op internet te hebben, dus gelukkig gelukt en ook meteen dat weekend de woning verkocht!

We hebben ons niet aan de advies vraagprijs gehouden. We hebben deze 10k hoger ingezet en vervolgens de woning voor nog 10k meer verkocht!!

Jeroen Overmars

Boven verwachting. Goed persoonlijk contact met Rutger gehad.

Lage prijs en duidelijkheid over de diensten.

Een portal waarin alles wordt bijgehouden ipv het versturen van documenten e.d. per mail.

Jeroen Egbertzen

Prima ervaring met zelfverkopen.nl. Je krijgt precies wat ze beloven, niets meer en niets minder. Alle vragen snel en vakkundig beantwoord. Het is heel goed te doen als je er zelf genoeg vanaf weet

Professionele dienstverlening voor goede prijs

Bereikbaarheid in het weekend.
Niet bellen met een anoniem nummer.

Dennis

Zeer goed bevallen, vanaf het begin af aan duidelijk over kosten en diensten. Afspraken werden nagekomen, er werd meegedacht, goed geadviseerd en altijd goed en snel bereikbaar voor vragen. Perfect!

Snelle reactietermijnen, duidelijke communicatie zowel intern als extern, heldere informatie.

Soms wat meer bevestiging geven over zaken waar koper over twijfelt.

B van der Jagt

Wij hebben een huis gekocht en een huis verkocht via deze makelaar

Vriendelijk, kundig en snel reagerend

De naam Zelfverkopen is geen goede naam. In onze omgeving had niemand door dat er een makelaardij bij betrokken was. Men dacht dat we zelf wat aan rommelde en dat gaf in eerste instantie minder... De naam Zelfverkopen is geen goede naam. In onze omgeving had niemand door dat er een makelaardij bij betrokken was. Men dacht dat we zelf wat aan rommelde en dat gaf in eerste instantie minder vertrouwen in de zaak. In de naam zou iets van makelaar moeten staan (zoals in Makelaarsland, Digimakelaar e.d.) .

Roy en Malou

Super! Ik heb achteraf geen seconde spijt dat we het via zelfverkopen.nl hebben gedaan. Ze staan je kundig bij met advies op de zaken waar jij nou net minder verstand van hebt. De rest kun je zelf... Super! Ik heb achteraf geen seconde spijt dat we het via zelfverkopen.nl hebben gedaan. Ze staan je kundig bij met advies op de zaken waar jij nou net minder verstand van hebt. De rest kun je zelf en dat is goed te doen! Wij hadden steeds 1 contactpersoon en dat werkte erg prettig. Aanrader!

Deskundig advies. Eerlijk. Goed benaderbaar. Reageren snel op vragen,

Kan zo snel geen verbeterpunten bedenken.

boris meijer

Zeer tevreden en gemakkelijk mijn huis verkocht

Al het nodige uitgelicht om uw huis te verkopen