Betrouwbaarheid

Zeer goed

Vriendelijk, geduldig, meedenkend

Mirella van der Kleij

Verkoop eigen woning

De persoonlijke dienstverlening en de snelheid waarmee alles gaat. Het is duidelijk en flexibel.

Céline

Duidelijke communicatie en professionele begeleiding. In het begin vond ik het best spannend om een deel van de verkoop van mijn huis zelf te doen maar vanaf het eerste gesprek met Benno had ik er... Duidelijke communicatie en professionele begeleiding. In het begin vond ik het best spannend om een deel van de verkoop van mijn huis zelf te doen maar vanaf het eerste gesprek met Benno had ik er alle vertrouwen in. Het hele proces is goed verlopen en precies bij de dingen waar ik een makelaar voor nodig had stond het team van Zelfverkopen.nl voor me klaar. Vriendelijk, altijd bereikbaar en met goed advies!

Altijd bereikbaar, vriendelijk, professioneel

ik zou er geen een kunnen bedenken

Helene Rompen

Zeer goedm vriendelijk enthousiast, positief

Voor mij erg goed bereikbaar. Wanneer de makelaar niet aanwezig was belde hij binnen korte termijn terug

Een van de potientele kopers zei dat hij moeilijk contact kon krijgen, maar ik weet niet waar dat aan ligt.

Evonne

Uitstekend

Ik voelde me altijd bijgestaan. Alle informatie die ik nodig had werd geleverd. Alle geregel achter de schermen, van het regelen van een fotograaf en taxateur, tot advies over de vraagprijs en het... Ik voelde me altijd bijgestaan. Alle informatie die ik nodig had werd geleverd. Alle geregel achter de schermen, van het regelen van een fotograaf en taxateur, tot advies over de vraagprijs en het plaatsen op Funda, tot afhandeling van de verkoop, werd snel en deskundig gedaan.

Linda Agterbosch

Goed!

Goed bereikbaar, goede communicatie, fijne omgang.

Geen.

De perfecte manier om zelf je huisnte verkopen.

Scherpe prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke informatie, vriendelijke en persoonlijke benadering, proactief

Doe t tarief iets omhoog en geef daarvoor standaard een plattegrond voor op Funda

Eline

Fijne samenwerking

Snel, meedenkend en niet teveel poespas

Friso

Professioneel en er wordt altijd zeer snel gereageerd

lage prijs, huis verkocht en altijd zeer snel antwoord op mijn vragen

Martin Beck

Prettig, snelle opvolging

Mails, vaak binnen uur beantwoord, goede telefonische bereikbaarheid.

Zaterdag open