Jan Gijs Koppe

Kan Zegelring.nl van harte aanbevelen!

Uw beoordeling

Marlies kwam bij ons thuis met vele voorbeelden. Zij begeleidde ons uitsteken in het proces te komen tot een zegelring voor onze dochter. Ondanks het feit dat wij niet de beschikking hadden over een... Marlies kwam bij ons thuis met vele voorbeelden. Zij begeleidde ons uitsteken in het proces te komen tot een zegelring voor onze dochter. Ondanks het feit dat wij niet de beschikking hadden over een goede afdruk is het resultaat boven verwachting geworden.

Alma Vos

Kwaliteit, vakmanschap, eerlijkheid en waarborg is gegarandeerd.

Uw beoordeling

Een gespecialiseerd en betrouwbaar adres voor alles rondom je waardevolle zegelring.

Prima service, aardige mensen, en grote deskundigheid

Uw beoordeling

Ik had een zegelring nodig vóór een bepaalde huwelijksdatum. Dat was normaal gesproken te kort voor het maken van én de ring én het zegel. Door een combinatie van handelingen, waartoe 'Zegelring'... Ik had een zegelring nodig vóór een bepaalde huwelijksdatum. Dat was normaal gesproken te kort voor het maken van én de ring én het zegel. Door een combinatie van handelingen, waartoe 'Zegelring' zich heeft ingespannen is het toch gelukt. Ik ben daar heel blij mee en de zegelring is prachtig geworden; petje af!

De ring is werkelijk prachtig.

Uw beoordeling

Vanaf het aanmelden tot de aflevering; een geweldige begeleiding mét oog voor detail, mijn persoonlijke wensen en de mogelijkheden.

Anne

Goede snelle service en een mooie ring!

Uw beoordeling

Het contact met Marlies was altijd zeer duidelijk, er was enorm veel keus en het uiteindelijke product is heel mooi geworden. Zeker tevreden!

De zegelringen zijn geworden zoals we het ook in gedachten hadden. Perfect dus!

Uw beoordeling

Nadat we zijn ontvangen op de locatie in Amersfoort, hebben we een uitgebreide en uitstekende voorlichting gekregen van mogelijkheden voor de keuze van zegelringen.
Hierop einde van de middag...
Hierop einde van de middag al een mail gekregen met onze wensen en verschillende voorbeelden van initialen.
Na definitieve keuze is begonnen met het maken van de ringen. Regelmatig werden we op de hoogte gehouden van de vorderingen. Na 8 weken wachten hebben we de schitterende ringen mogen ontvangen. Dank allemaal hiervoor!

Uitstekende kwaliteit en dito dienstverlening!

Persoonlijke aandacht leidt bij De Zegelring tot prachtig resultaat

Sjouke Meijer

Wat belooft is over mijn nieuwe zegelring is helemaal waargemaakt, ik ben er erg blij mee, een trots bezit.

Sigrid Boot

De Zegelring is zeer professioneel en de benadering bijzonder vriendelijk met voortreffelijk advies!

Uw beoordeling

Ik had een zegelring met een steen zonder ingegraveerde afbeelding. Eindelijk na jaren via internet De Zegelring gevonden en de ring werd opgehaals. Telefonisch overleg is het familiewen erin... Ik had een zegelring met een steen zonder ingegraveerde afbeelding. Eindelijk na jaren via internet De Zegelring gevonden en de ring werd opgehaals. Telefonisch overleg is het familiewen erin gegraveerd. Weer met beveiligd vervoer thuis bezorgd.
De ring is prachtig geworden en heeft voor mij een enorme meerwaarde gekregen.
Mijn dank!

Zegelring.info heeft zich precies aan de afspraken gehouden, de ring op tijd en in perfecte conditie geleverd.

Uw beoordeling

De geleverde ring was precies zoals afgesproken bij de bestelling, een mooi product.