Geweldige service en een prachtig eindresultaat

Uw beoordeling

Het hele proces verloopt gemakkelijk en voelt vertrouwd aan. Er wordt gezocht naar een sieraad wat bij je past en een leven lang met plezier bij je zal dragen.

Eerlijke service met een perfect eindresulaat

Uw beoordeling

Na bij verscheidene juweliers te zijn geweest met zeer uiteenlopende offertes en weinig tot geen gevoel voor de klant uiteindelijk toch het internet geraadpleegd. Zegelring.info bracht mij... Na bij verscheidene juweliers te zijn geweest met zeer uiteenlopende offertes en weinig tot geen gevoel voor de klant uiteindelijk toch het internet geraadpleegd. Zegelring.info bracht mij vervolgens twee dingen: een duidelijke prijs en service waar je bij een doorsnee juwelier enkel van kunt dromen.

Per mail een afspraak gemaakt om langs te komen in Amersfoort. Hier werd ik vol enthousiasme ontvangen door Irene die mij een overcomplete collectie liet zien i.c.m. eerlijke suggesties m.b.t. steensoorten en modellen. Na mijn keuze gemaakt te hebben en de aanbetaling binnen was moest ik alleen nog 8-10 weken wachten (normaliter 4-6 weken, vakantieperiode).

Week 7 ontving ik echter al een mailtje dat mijn ring klaar was voor verzending per koerier en aan het einde van de week had ik de ring ook daadwerkelijk in huis. Het resultaat is verbluffend! De gravure is niet te onderscheiden van ringen die al 1 of 2 generaties mee gaan in de familie, ondanks dat het is gebaseerd op een tekening en niet een lakstempel van een originele ring.

Marlies en Irene; allebei hartelijk bedankt en wellicht tot de volgende keer.

Bert van den Moortel

De ring ziet er helemaal uit zoals gevraagd en past perfect.

Uw beoordeling

Misschien duurt het wat langer maar het resultaat is perfect.

Duidelijke communicatie en een prachtig eindresultaat.

Uw beoordeling

Na een fijn telefoongesprek zijn we zeer prettig ontvangen en hebben we bijna alle keuzemogelijkheden kunnen ervaren.
Uiteindelijk heeft dit proces geresulteerd in een prachtig eindresultaat.

Goede kwaliteit, en vriendelijke en efficiente behandeling.

Uw beoordeling

Ik vond een perfect bedrijfje dat custom-made zegelringen maakt van goede kwaliteit en tegen een redelijke prijs. Hun adviezen zijn professioneel en sympathiek. Ik kan hen zeer aanbevelen.

Persoonlijk, deskundig en doen wat ze beloven.

Uw beoordeling

Maken van het uitzoeken en aanschaffen van een zegelring een bijzonder moment. Bovendien is de persoonlijke benadering bij iets dergelijks absoluut een pré.

De zegelringen die ik voor mijn dochters heb laten maken zijn prachtig uitgevoerd en de verzorging van de informatie, bestelling en levering bijzonder klantvriendelijk.

Uw beoordeling

Na mijn oorspronkelijke twijfel om voor een groot bedrag zegelringen te bestellen via internet, ben ik door de bijzonder zorgvuldige en klantvriendelijke behandeling van zegelring.info tot aanschaf... Na mijn oorspronkelijke twijfel om voor een groot bedrag zegelringen te bestellen via internet, ben ik door de bijzonder zorgvuldige en klantvriendelijke behandeling van zegelring.info tot aanschaf overgegaan van de zegelringen voor mijn dochters. De informatie vooraf, bestelling en levering verliepen soepel. De ringen zijn prachtig uitgevoerd, duidelijk van hoge kwaliteit en mijn dochters zijn er erg blij mee. De ringen worden volcontinu gedragen en daarmee laten ze blijken de familie belangrijk te vinden. Een tien met een griffel voor de zegelring.info.

Zeer correct en betrouwbaar.

Uw beoordeling

Een zeer prettige communicatie en duidelijkheid van hun site wat je kan verwachten.
Top.

Henk Reijnders

Persoonlijke aandacht gecombineerd met een efficiënt digitaal proces en een zegelring die precies zo is geworden als ik dat wenste.

Uw beoordeling

De manier van werken is sterk geautomatiseerd, door middel van webfomulier en mail, zeer efficiënt. Er is voldoende snelle follow-up zonder opdringerig te worden. En toen ik er klaar voor was, was... De manier van werken is sterk geautomatiseerd, door middel van webfomulier en mail, zeer efficiënt. Er is voldoende snelle follow-up zonder opdringerig te worden. En toen ik er klaar voor was, was er een prima persoonlijk gesprek bij mij aan huis, met alle tijd om alles goed door te praten. Wat mij betreft een prima combi van moderne digitale dienstverlening en op het goede moment "ouderwetse" persoonlijke aandacht. Dit alles heeft geresulteerd in een mooie zegelring, precies volgens de wensen die we in het gesprek hadden besproken. Ik geniet er nu elke dag van.

Wilco Onderdelinden

Uitmuntend product met uitzonderlijke service!

Uw beoordeling

Erg fijn om met deze mensen te werken, kundig, correct en plezierig. De bestelde zegelring is perfect, echt vakmanschap. Een zeer tevreden klant!