Esmee

De ring is nog mooier dan ik had verwacht! Super bedankt voor de klantvriendelijkheid en service.

Uiterst professioneel en zeer prettig traject.

Uw beoordeling

Na het eerste contact met mevrouw Nijland kreeg ik een uitnodiging om in Eindhoven de selectie ringen te bekijken. Ik werd aldaar zeer gastvrij ontvangen door Irene. een zeer prettig gesprek volgde... Na het eerste contact met mevrouw Nijland kreeg ik een uitnodiging om in Eindhoven de selectie ringen te bekijken. Ik werd aldaar zeer gastvrij ontvangen door Irene. een zeer prettig gesprek volgde waarin ik voldoende informatie kreeg om een goede keuze te kunnen maken. Met name de correctheid, gastvrijheid en de algehele flair die jullie uitstralen zijn belangrijke pijlers voor mij om een keuze te maken wanneer het gaat om een sieraad dat hopelijk een mensenleven mee gaat. Daarnaast is service essentieel om in een 'niche' markt je als bedrijf positief te blijven profileren, iets dat naar mijn idee zowel Marlies als Irene erg goed in de gaten hebben. Chapeau!

Zeer tevreden!

Uw beoordeling

Heb reeds uw gegevens uitgewisseld met overige familieleden.

Martinus Sijbrandij

Uitstekend advies bij de keuze en correcte afhandeling.

Uw beoordeling

Als je er eens overdenkt een zegelring te laten maken met bijbehorende tekening ga dan naar Zegelring.info en neem contact op met Marlies.

Danielle Philipse

Heel erg blij met het resultaat!

Uw beoordeling

Wapen laten maken in mijn eigen zegelring, eerst is de oude steen verwijderd en er is toen een nieuwe steen met wapen ingemaakt. Heel erg mooi gelukt! De ring ziet eruit als nieuw!

Kwaliteitsring met deskundig personeel

Zie vraag 1

Eva

Zeer goed!

Uw beoordeling

Specialist in zegelringen. De hulp van Irene heeft mij zeer goed geholpen om de juiste ring te kiezen. Afhandeling ook netjes.

Alies

Zeer fijn en prettig zaken doen. Ook het uitzoeken en bespreken van de wensen was zeer prettig.

Ik beoordeel zegelring.info met een 10

fusina verloop

Vakkundig, snel en keurig verzorgd.

Uw beoordeling

voor mijn moeder, 87 jaar wilde ik graag het familiewapen in een ring hebben. een ring die zij al had en erg mooi vindt. via mijn tante werd ik doorverwezen naar zegelring.info en marlies die alles... voor mijn moeder, 87 jaar wilde ik graag het familiewapen in een ring hebben. een ring die zij al had en erg mooi vindt. via mijn tante werd ik doorverwezen naar zegelring.info en marlies die alles tip top verzorgde. de ring wordt nu met trots door mijn moeder gedragen.

Prachtige ring geworden

Uw beoordeling

Na een prettig kennismakingsgesprek en uitleg is ring gekomen. Een sieraad!