Daisy Griekspoor

Bedrijf wat vakmanschap levert en medewerkers met passie voor hun vak.

Uw beoordeling

Geweldige service en uitstekende begeleiding in het proces van de koper. Materiaal en eindresultaat is uitstekend.

John Fikenscher

Gedegen, professioneel en betrokken.

M. Cosijn

Top service, top kwaliteit, betrouwbaar en vakwerk!

Uw beoordeling

Het bezoek aan huis, de gemaakte afspraken, de service, snelheid van deze organisatie alsmede het geleverde vakwerk zijn echt van zeer hoge kwaliteit!

Komduur

Wat een vakmanschap! De ring is prachtig, een waar kunstwerkje. We zijn er heel erg trots op en blij mee.

Uw beoordeling

Als u al overweegt om zo iets dergelijks aan te schaffen, dan zouden wij zeggen , direct doen! Niet alleen omdat je niet weet hoe lang dit vakmanschap nog zal bestaan , maar zeker ook omdat je... Als u al overweegt om zo iets dergelijks aan te schaffen, dan zouden wij zeggen , direct doen! Niet alleen omdat je niet weet hoe lang dit vakmanschap nog zal bestaan , maar zeker ook omdat je langer van je ring kunt genieten.
Thuis in alle rust je eigen ring te mogen samenstellen, hebben wij als zeer bijzonder ervaren.

G van Veen

Geweldig geholpen, professioneel maar ook mee denkend en geduldig.

Uw beoordeling

Wijn zijn erg fijn geholpen met de ringen voor " de Mannen" ze kwamen met voorbeelden en suggesties . Erge fijne mail wisseling. Super.

T. Brew

Zeer vriendelijke en goede communicatie, kennis van zaken en veel mogelijkheden.

Uw beoordeling

Vanaf het moment van de catalogus aanvragen tot het uiteindelijk kunnen dragen van jouw persoonlijk verzorgde ring wordt je erg goed van advies voorzien. De mogelijkheden worden getoont bij een... Vanaf het moment van de catalogus aanvragen tot het uiteindelijk kunnen dragen van jouw persoonlijk verzorgde ring wordt je erg goed van advies voorzien. De mogelijkheden worden getoont bij een persoonlijk bezoek en er is zeker altijd ruimte voor vragen op ieder moment in het traject.
Het is lang wachten op het resultaat, maar dan heb je ook wat!

Peter

Een fijne ervaring en prettige service

Uw beoordeling

Zegelring.info is een prettig en professioneel bedrijf.
Afspraken zijn duidelijk de begeleiding is super.
En de ring is bijzonder mooi geworden, een aanrader!

Tim Platje

Goede service en vakmanschap bij de Zegelring.info

Uw beoordeling

De zegelring die ik al in mijn bezit had, wilde ik laten voorzien van het familiewapen. De Zegelring.info heeft dit perfect verzorgd. Het contact met één van de juweliers was bijzonder prettig en... De zegelring die ik al in mijn bezit had, wilde ik laten voorzien van het familiewapen. De Zegelring.info heeft dit perfect verzorgd. Het contact met één van de juweliers was bijzonder prettig en service gericht. De ring werd per koerier bij mij thuis opgehaald en na een kleine maand weer bij mij afgeleverd.
Het resultaat is fantastisch. De details zijn waanzinnig. Echt vakwerk.

Tineke Rausch

Fantastisch!

Uw beoordeling

Ontzettend blij met me zegelring, is precies zoals ik me het had voorgesteld!

Zeer toegankelijke mensen, erg attent met kennis van zaken.

Uw beoordeling

Ik heb laatst een zegelring laten maken bij Zegelring.info., echt een aanrader. Ik ben zeer gelukkig met het eindresultaat. Mocht je mijn ring willen zien dan kan je altijd langskomen.