Vakkundig advies en een enorme keus in ringen en stenen.

Uw beoordeling

Met een prettige ontvangst in Amersfoort was er alle ruimte en rust om een zegelring uit te zoeken. Met vakkundig advies en uitleg over de verschillende stenen en de vele soorten ringen was dit een... Met een prettige ontvangst in Amersfoort was er alle ruimte en rust om een zegelring uit te zoeken. Met vakkundig advies en uitleg over de verschillende stenen en de vele soorten ringen was dit een hele bijzondere en leuke ervaring voor ons. Mijn nichtje van 17 kreeg de zegelring van haar oma (mijn moeder) voor het slagen van haar eindexamen. Voor ons alle drie was het uitzoeken heel leuk en ook daarna was de levering prima op orde.

Na gedegen vooronderzoek en persoonlijk onderhoud van de bezichtiging ring, is de bij aflevering de ring een prachtig juweel aan mijn vinger geworden. Een klasse van schoonheid!

Uw beoordeling

De Zegelring is bij het zoeken van een dergelijke ring een uitstekende website ter ondersteuning bij het maken van de goede keuze. Een prachtige, sierlijke presentatie met betekenisvolle... De Zegelring is bij het zoeken van een dergelijke ring een uitstekende website ter ondersteuning bij het maken van de goede keuze. Een prachtige, sierlijke presentatie met betekenisvolle informatie.Tijdens de persoonlijke bezichtiging geholpen door een enthousiaste en vakkundige medewerkster die je alle ruimte geeft bij het uiteindelijk vaststellen van je keuze. De Zegelring is een aanrader voor ieder die een dergelijk ring zoekt.

Prettige ontvangst, goede uitleg en afhandeling.

Uw beoordeling

Mijn dochter en ik hadden de afspraak voor haar ring in Amersfoort. Er werd uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen. En ook waren er voldoende voorbeelden wat betreft ringen en ook kleuren... Mijn dochter en ik hadden de afspraak voor haar ring in Amersfoort. Er werd uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen. En ook waren er voldoende voorbeelden wat betreft ringen en ook kleuren voor de zegel aanwezig. Er werd goed advies gegeven. Het was een leuk uitje. Inmiddels heeft mijn dochter de ring ontvangen en ze is er blij mee!

Bouwina Witteveen

Boven verwachting een prachtig sieraad aan mijn pink.

Uw beoordeling

Mooi sieraad voor een hele stevige prijs

M.R. Donkersloot

Zegelring.info heeft een persoonlijke aanpak, die past bij eht product en zij maken de afspraken op alle fronten waar.

Uw beoordeling

Zegelring.info heeft een unieke aanpak die past bij haar product. Persoonlijke ontvangst, duidelijke uitleg en een keur aan voorbeelden geven de koper vooraf een goed beeld van de mogelijkheden en... Zegelring.info heeft een unieke aanpak die past bij haar product. Persoonlijke ontvangst, duidelijke uitleg en een keur aan voorbeelden geven de koper vooraf een goed beeld van de mogelijkheden en prijzen. Het hele proces was duidelijk, ik werd goed geïnformeerd en de levering was zelfs voor de afgesproken datum. Aan het einde van dit proces heb ik niet alleen een mooie ring, maar er ook een unieke ervaring ann overgehouden.

Professionele organisatie die zich aan de afspraken houdt.

Uw beoordeling

Goed advies ook v.w.b. het familiewapen en hoe dit te plaatsen op de ring. Prettige begeleiding en een mooi eindresultaat binnen de afgesproken termijn. Snelle reactive op gestelde vragen.

Uitstekende service

Uw beoordeling

Mocht u ooit van plan zijn om een memorabel sieraad aan te schaffen dan kan ik Zegelring van harte aanbevelen

Super tevreden, een geweldig eindresultaat!

Uw beoordeling

De communicatie verliep als een geoliede motor, zowel via de mail als de telefoon. Tijdens de afspraak werd er goed naar mij geluisterd, om zo aan al mijn wensen te kunnen voldoen. Ook ben ik enorm... De communicatie verliep als een geoliede motor, zowel via de mail als de telefoon. Tijdens de afspraak werd er goed naar mij geluisterd, om zo aan al mijn wensen te kunnen voldoen. Ook ben ik enorm geholpen tijdens het maken van keuzes, door de vakkennis die aanwezig is bij de medewerkers. Er wordt ruimschoots de tijd genomen en dit geeft een fijn gevoel, hierdoor neem je namelijk geen overhaaste beslissingen en zal de ring worden zoals gewenst.

Frans

Perfecte kwaliteit en goede service.

mooie ring.

Ivo besselsen

Een Goed en duidelijk informatie

Uw beoordeling

Ik krijg duidelijke informatie en daar heb ik wat aan