Zeer correct en betrouwbaar.

Uw beoordeling

Een zeer prettige communicatie en duidelijkheid van hun site wat je kan verwachten.
Top.

Henk Reijnders

Persoonlijke aandacht gecombineerd met een efficiënt digitaal proces en een zegelring die precies zo is geworden als ik dat wenste.

Uw beoordeling

De manier van werken is sterk geautomatiseerd, door middel van webfomulier en mail, zeer efficiënt. Er is voldoende snelle follow-up zonder opdringerig te worden. En toen ik er klaar voor was, was... De manier van werken is sterk geautomatiseerd, door middel van webfomulier en mail, zeer efficiënt. Er is voldoende snelle follow-up zonder opdringerig te worden. En toen ik er klaar voor was, was er een prima persoonlijk gesprek bij mij aan huis, met alle tijd om alles goed door te praten. Wat mij betreft een prima combi van moderne digitale dienstverlening en op het goede moment "ouderwetse" persoonlijke aandacht. Dit alles heeft geresulteerd in een mooie zegelring, precies volgens de wensen die we in het gesprek hadden besproken. Ik geniet er nu elke dag van.

Wilco Onderdelinden

Uitmuntend product met uitzonderlijke service!

Uw beoordeling

Erg fijn om met deze mensen te werken, kundig, correct en plezierig. De bestelde zegelring is perfect, echt vakmanschap. Een zeer tevreden klant!

Ik ben erg tevreden met het hele proces.

Uw beoordeling

Via zegelring.info werd ik vrij snel en gemakkelijk in contact gebracht met een lokale zegelring expert. Ik vond het erg fijn dat ze bij mij thuis kwamen en hun tijd hadden genomen mijn familie boom... Via zegelring.info werd ik vrij snel en gemakkelijk in contact gebracht met een lokale zegelring expert. Ik vond het erg fijn dat ze bij mij thuis kwamen en hun tijd hadden genomen mijn familie boom op te zoeken en daar uitleg over te geven. Ook wist ik niet zo veel over de regels van zegelringen en die werden ook rustig uitgelegd. Al met al, erg aangenaam en niet alsof iemand één of ander verkooppraatje aan het vertellen was!

W.H.G. Geerligs

Heel tevreden over Zegelring.info

Uw beoordeling

Communicatie duidelijk en vriendelijk . Ben blij met het eindresultaat.

H. Sailan

Heel goed bedrijft. Ik heb een erg mooi zegelring.

H. Sailan

Heel goed bedrijft.
Ik heb een mooi zegelring.
Dank u.

Prima deskundige begeleiding, men neemt de tijd voor de klant, het ontwerp, het uitzoeken van het model, de maat etc etc.

Uw beoordeling

Ik ben erg gelukkig met het uiteindelijke resultaat. Van oude aquarel in een lijstje naar een schitterend sieraad dat ik vol trots draag, nu en in de toekomst en na mij nog vele generaties.

Geweldige service en zeer betrokken

Uw beoordeling

ben zeer tevreden en kom dan ook graag terug bij dit mooie bedrijf

Frans

Zorgeloos een prachtige zegelring kopen

Uw beoordeling

Via internet kwam ik op zegelring.nl en het leek kinderlijk eenvoudig om een afspraak te maken. Binnen een paar dagen volgde thuis een afspraak met alle voorbeelden, vormen, kleuren en maten. Kiest... Via internet kwam ik op zegelring.nl en het leek kinderlijk eenvoudig om een afspraak te maken. Binnen een paar dagen volgde thuis een afspraak met alle voorbeelden, vormen, kleuren en maten. Kiest u maar... Hierna volgde een offerte en telefonisch hebben we probleemloos toch nog iets kunnen wijzigen. De aanbetaling via een link en Ideal betalen was ook efficient. Na 6,5 week werd de ring per koerier thuis bezorgd, heel discreet. Het restant van de aankoopsom kon weer simpel via een link en Ideal betaald worden. Ik ben verder niet naar andere leveranciers geweest omdat het gemak de doorslag gaf.
De ring is erg mooi en de draagster is er super blij mee.