Helene Herinckx-de With

Datgene waar ik op gehoopt heb!!

Uw beoordeling

mijn beoordeling is als volgt: de eerste ontmoeting was heel plezierig en werden we met alle egards ontvangen. Voldoende uitleg over het maken van de ring en dat iedere steen een natuurprodukt is en... mijn beoordeling is als volgt: de eerste ontmoeting was heel plezierig en werden we met alle egards ontvangen. Voldoende uitleg over het maken van de ring en dat iedere steen een natuurprodukt is en daardoor kan verschillen met de aanwezige stenen bij de monstercollectie. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en onze keuze was ook snel gemaakt, onder het genot van een kop koffie. De levertijd werd goed nageleefd en kregen we de ringen opgestuurd. zowel die van onze dochter als van mij zijn precies geworden zoals gehoopt en de kleur van de stenen is helemaal goed. Heel tevreden dus.

Uiterst vriendelijk, zorgzaam en vakkundig geholpen!

Uw beoordeling

Heel blij met het eindresultaat! Chapeau!

Hartelijk, deskundig en persoonlijk!

Uw beoordeling

Wij zijn geweldig geholpen bij het uitzoeken van een zegelring voor onze dochter. Door de toegestuurde brochure konden wij ons goed voorbereiden en zijn op de afspraak, in een smaakvolle galerie,... Wij zijn geweldig geholpen bij het uitzoeken van een zegelring voor onze dochter. Door de toegestuurde brochure konden wij ons goed voorbereiden en zijn op de afspraak, in een smaakvolle galerie, deskundig en hartelijk geholpen. Een heel uitgebreide collectie en goede uitleg over de stenen. Het resultaat is prachtig geworden en geheel naar wens. De ring is volgens afspraak netjes thuis bezorgd en binnen de te leveren tijd. Wij zijn super tevreden en blij dat we voor de Zegering hebben gekozen!

Teus de Vries

Persoonlijke benadering, goed advies en een prachtig uitgevoerde zegelring.

Uw beoordeling

Het contact met Marlies Nijland was heel prettig. Bij ons thuis werd een uitgebreide en mooie collectie getoond, waarbij Marlies zich bescheiden opstelde door ons de ruimte te geven onze voorkeuren... Het contact met Marlies Nijland was heel prettig. Bij ons thuis werd een uitgebreide en mooie collectie getoond, waarbij Marlies zich bescheiden opstelde door ons de ruimte te geven onze voorkeuren zelf uit te vinden. Het resultaat mag er zijn: een prachtige zegelring voor onze zoon. Dat het een kostbare aangelegenheid was vinden we logisch gezien het minuscule handwerk door het prachtig ingeslepen familiewapen.
Kortom: een aanrader voor iedereen die een duurzaam cadeau aan een dierbare of zichzelf wil geven.

Snelle, vriendelijke en persoonlijke service, een groot assortiment, een goede prijsstelling en, waarschijnlijk het belangrijkste, met een kwalitatief hoogstaand product!

Uw beoordeling

Via internet hebben we 'zegelring.info' gevonden en daar ben ik erg blij mee. Het was mogelijk om een groot assortiment aan ringen in een rustige omgeving te bezichtigen alvorens de keuze te maken... Via internet hebben we 'zegelring.info' gevonden en daar ben ik erg blij mee. Het was mogelijk om een groot assortiment aan ringen in een rustige omgeving te bezichtigen alvorens de keuze te maken voor welke ring wij zouden kiezen. De medewerkster van 'zegelring.info' bleek prima geĆÆnformeerd en kundig te zijn, waardoor ze ons uitstekend kon adviseren. De prijs was daarnaast behoorlijk veel gunstiger dan in een reguliere juwelierswinkel en het assortiment echt beduidend groter. Eigenlijk was alles hierdoor positief en hebben we niet lang na hoeven te denken om de zegelring voor onze zoon uiteindelijk hier te bestellen. Inmiddels is de ring geleverd en zijn we meer dan tevreden over het resultaat

Prima service

Uw beoordeling

Zondermeer bij Zegelring BV informeren naar de mogelijkheden en prijzen, het kan je veel geld besparen

Fantastische zegelring laten maken bij zegelring.nl

Super kwaliteit
Vriendelijke service
Mooie afwerking

Duidelijke en goede service, veel keuze met een mooi eindresultaat!

Ik ben tevreden over Zegelring.info

Olein

Beste en meest vriendelijke service waar snel wordt gehandeld!

Uw beoordeling

Dit is echt een aanrader als het gaat om een prachtig geschenk boor een dierbare met een hele persoonlijkheid erin verwerkt

Olein

Beste en meest vriendelijke service waar snel wordt gehandeld!