Zeetours

R. Everaars

Slecht. Onjuiste/onvolledige informatie van aangeboden reis.
Slecht. Onjuiste/onvolledige informatie van aangeboden reis.
Voorafgaand aan de cruise ontbreekt 1 hotelovernachting in Vancouver. Deze overnachting was in de informatie over pakketreis niet gemeld en werd pas na boeking aan ons per mail kenbaar gemaakt en komt geheel voor onze rekening; kosten ruim €400.-

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

juiste en eerlijke informatie geven wat er in pakket is inbegrepen conform voorschriften ANVR. Voor ons waren dit verborgen kosten!!
Zeer starre houding hierin van Zeetours, inschakelen van...
Zeer starre houding hierin van Zeetours, inschakelen van rechtsbijstandverzekering door ons noodzakelijk.

M.c. van vugt

Na 2x 20 minuten aan de telefoon te hebben gewacht heb ik zelf maar online geboekt. Jammer want je kunt geen vragen stellen.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

A.u.b. zorg voor een betere bereikbaarheid per telefoon. Mensen betalen zoveel geld voor een cruise dat je toch wel betere service mag verwachten.

Familie Visser

Wij hebben een buitengewone prettige ervaring met Zeetours.
Door het cancelen van onze KLM vlucht is er direct actie genomen.
Die middag door Zeetours gebeld en s'avonds de vlucht met...
Wij hebben een buitengewone prettige ervaring met Zeetours.
Door het cancelen van onze KLM vlucht is er direct actie genomen.
Die middag door Zeetours gebeld en s'avonds de vlucht met hotel.
Volgende dag op tijd voor onze cruise.
Uitstekend geregeld. Top.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Ga zoo door. Misschien wat extra telefoon bezetting.

A.G. Hesterman

Ik word zeer prettig geholpen door Helga van Rijnsoever.
Problemen lost zij gelijk voor mij op. Dat is reuze prettig.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Telefonisch niet te bereiken, sta 40 minuten in de wacht.

Ingrid Sijstermans

Prima!

Op dit moment niet

Gerard Gool van

Goede en snelle afhandeling van zaken. Snelle reactie op vragen. Volledige medewerking mbt speciale wensen.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Gangbaar is dat prijzen van hotels en taxiritten voor de kamer, cq voor de rit, berekend worden. De administratie van Zeetours berekent alles per persoon. Dat kan voor verwarring zorgen. Misschien... Gangbaar is dat prijzen van hotels en taxiritten voor de kamer, cq voor de rit, berekend worden. De administratie van Zeetours berekent alles per persoon. Dat kan voor verwarring zorgen. Misschien extra onder de aandacht brengen.

C.P. Dingemanse

Alles gaat via mail.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Zou fijn zijn als ik wist dat cruisetravel en zeetours 1 pot nat is.
Is nu toch nog goed gekomen. Vorig jaar cruisetravel en nu zeetours

Olaf Braxhoofden

Zeetours heeft een zeer breed aanbod waar via de web site eenvoudig in gezocht kan worden. De medewerkers zijn duidelijk ervaren en hebben kennis van zaken waardoor vragen snel begrepen worden en... Zeetours heeft een zeer breed aanbod waar via de web site eenvoudig in gezocht kan worden. De medewerkers zijn duidelijk ervaren en hebben kennis van zaken waardoor vragen snel begrepen worden en snel beantwoord worden.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Telefonische bereikbaarheid (wachttijd) kan een behoorlijk stuk beter

Corja Wegerif

Goed, via internet, mail en telefoon. Telefonisch werd een goede suggestie gedaan voor de heenvlucht.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Via boeking dit aangegeven en dit werd meteen verwerkt.

Sylvia Bomer -Woudhuizen

Ik vond dat ik best veel zelf moest invullen ivm de boeking hal.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

omdat ik niet zeker was cq ben van de juiste invulling een paar keer geprobeerd telefonisch contact te leggen. Het was druk, lange wachten enz. Het is nu op hoop van zege in gevuld.