Zeetours

Carolina

Netjes geholpen.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Wachttijd aan de telefoon moet echt korter.

JHM de Bruin

Mail werd niet correct beantwoord. Daags na boeking kwam De Telegraaf met aanbieding voor dezelfde cruise, aanmerkelijk goedkoper!

Niet aan mij

Cor Lem

Prima ervaring met boeken van een cruise.

J Westerveld

Prima geholpen aan de telefoon

redelijk lange wachttijd

ter Weele

Duidelijke info door de medewerker aan de telefoon. Afspraken worden nagekomen.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

In de offerte klopte de terugreis datum niet terwijl de datum laatste Cruise dag wel klopte. Rederij aanbieding was niet zichtbaar op de Zeetouts website.

Gaby Dhooge

Plezierig!

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Voordat een optie afloopt, nog even contact opnemen om te verifiëren waarom er niet is bevestigd.

J leening

Goed ontvangst ,zeer goed geholpen.

Carla Medik-Akhtar

Zeer snel en zonder problemen

Peter

Wij hebben uitstekende ervaringen met Zeetours. Omdat we 2 reizen met Vasco da Gama incl. bijbehorende vluchten wilden combineren, duurde het even voordat we antwoord kregen, omdat dit bij Nicko... Wij hebben uitstekende ervaringen met Zeetours. Omdat we 2 reizen met Vasco da Gama incl. bijbehorende vluchten wilden combineren, duurde het even voordat we antwoord kregen, omdat dit bij Nicko Cruises moest worden uitgezocht. Heel fijn dat er tussentijds bericht kwam van Zeetours dat we nog even op antwoord moesten wachten.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Goed kijken wat in de prijs is inbegrepen als er een arrangement van de cruisemaatschappij is, wat overigens snel is gecorrigeerd.

Els van Ruoven

Prima , goede info

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Dat de wijzegingen , door te voeren zijn . En niet steeds de oude oppakt tijden het invullen.