Zeetours

Hetty van Honk- van Leeuwen

Goede ervaring. Aardige mensen aan de telefoon en zeer behulpzaam.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Kunnen ze w.s. niets aan doen maar erg lange wachttijd aan de telefoon. Soms wel een half uur.

Peter Roozenburg

Prima, zoals altijd

geen idee

Rob Bonnema

Tot nu toe uitstekend.

Nog niet.

Mevr.E.Bakker

So far so good ! Net pas een paar dagen geleden online geboekt dus nog niet veel ervaring met de medewerkers van Zeetours. Dus kan nog niet goed oordelen

Zou het nog niet weten!

Alex

Telefonisch zeer slecht bereikbaar, na 25 min in de wachten gaat de hoorn erop, …….

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Het bandje met excuses werkt niet zo best, de indruk wekken dat het erg druk is, misschien wat personeel aannemen?

Reactie Zeetours:

Geachte heer,
Geachte heer,
Bedankt voor uw review, we begrijpen dat u teleurgesteld bent over de tijd dat u aan de telefoon gewacht heeft. Momenteel ervaren wij een grote belangstelling voor cruisereizen waardoor de afhandeltijd van de aanvragen meer tijd in beslag neemt dan idealiter het geval zou zijn. Tevens kan de wachttijd aan de telefoon op piekmomenten oplopen. Onze enthousiaste medewerkers werken intensief om al onze klanten zo correct en snel mogelijk te behandelen. Cruisereizen zijn maatwerk en wij trachten alle mogelijkheden zo duidelijk mogelijk weer te geven op onze website en vervolgens een offerte te maken die op uw wensen aansluit.
Wij zijn u graag weer van dienst in geval van een nieuwe cruisereis.
Uw Zeetours Team

Martin

Super en strak geleide organisatie

Hoeven

Bij de vakantiebeurs zij we vriendelijk ontvangen en hebben een cruise geboekt naar de noordkaap

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

het hele boekings proces hebben we staande moete doorlopen, geen koffie of id.

Doodkorte

De eerste reis geboekt voor juni a.s. Nog niet eerder een cruise gaan. Maar al voor de start van de vakantie een dikke 9 voor de serie tot nu toe. IK kom graag na onze reis terug voor een aanvulling.

n v t

Jeannette