Zeetours

Kees Bosch

Telefonisch contact met veel adviezen voor een juiste boeking.

Lang in de wacht

Arthur van den Meiracker

?

M.Ottenhof

Goed advies bij verschillende alternatieve duidelijk uitleg en een heel vriendelijke benadering.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Min puntje is toch wel het telefonische gebeuren maar dit kwam waarschijnlijk door dat er mensen van zeetours op de vakantiebeurs waren voor hun werk.Een beetje vervelend maar begrijpelijk.

de Graaf

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Alleen lange wachttijden met telefoneren. Verder geen klachten.

André L

In het verleden altijdgroen tevredenheid bij Zeetours geboekt. Nu een wat mindere ervaring. Eerst bij MSC hutten geboekt, maar deze kon geen vluchten bijboeken. Contact met Zeetours opgenomen. Deze... In het verleden altijdgroen tevredenheid bij Zeetours geboekt. Nu een wat mindere ervaring. Eerst bij MSC hutten geboekt, maar deze kon geen vluchten bijboeken. Contact met Zeetours opgenomen. Deze hebben de hutten “overgenomen”. Offerte bleek bijna € 500 duurder te zijn als de prijs via internet boeking. Hierover contact opgenomen. Gingen het uitzoeken en zou teruggebeld worden. Niet dus. Maar weer gebeld. Dit 3x herhaald. Steeds belofte om terug te bellen. 1 medewerker antwoordde “boek je toch via internet”.
Niet echt klantvriendelijk. Wachttijden via telefoon erg lang, soms wel een uur. Dus al met al niet erg positief.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Meedenken meedenken met de klant. Telefonisch beter bereikbaar en kortere wachttijden

Reactie Zeetours:

Geachte heer,
Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u genomen heeft om uw bevindingen aan ons kenbaar te maken.
Wij vinden het spijtig dat het boekingsproces niet geheel...
Geachte heer,
Wij vinden het spijtig dat het boekingsproces niet geheel naar wens is verlopen en willen onze excuses aanbieden hiervoor. Service staat bij Zeetours hoog in het vaandel en wij vinden een positieve Zeetours ervaring erg waardevol. Uw feedback kan ons dan ook helpen in het verbeteren van onze service.
Wij wensen u veel plezier met de verdere voorbereiding van uw cruisereis!
Uw Zeetours Team

Anne Marie buitenhuis

Een prima ervaring. De boeking verliep prima. Geweldige dames die mij te woord stonden. Alles was goed.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Je moet alleen erg lang wachten als je ze wilt bellen.

B. Eckhard

Boeking ging gemakkelijk.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Telefonische bereikbaarheid kan beter.

Henk

Net als vorig jaar een cruise geboekt. Alles prima naar wens verlopen.

Door gaan zo.

Daniel Wolters

Goed: duidelijk en snel

Nee, ik ben tevreden

de swart-sloeserwij

We werden geweldig geholpen en er werd goed meegedacht.Alles kunnen regelen voor de cruise/vliegreis/hotels. TOP!!

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

het enige minpunt is dat zeetours lastig te vinden is (lopen zoeken en vragen) dit zou beter aangegeven moeten worden.