Zeetours

S. van der Ploeg

Vlot verlopen

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Meer telefonisten zodat de telefoon wat eerder wordt opgenomen.

P. Visbach

Een hele duidelijke en informatieve website. Vragen worden goed en snel beantwoord.

Edwin Vodegel

Zeetours heeft een duidelijke en heldere omschrijving van de cruise die ik wilde boeken op zijn website. Na de definitieve boeking heb ik gelijk een account aangemaakt. Zo blijf ik ook op de... Zeetours heeft een duidelijke en heldere omschrijving van de cruise die ik wilde boeken op zijn website. Na de definitieve boeking heb ik gelijk een account aangemaakt. Zo blijf ik ook op de hoogte.
Ga zo door! Ik ben dik tevreden.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Op de website stond geen foto van de binnenhut. Na gebeld te hebben met Zeetours was het antwoord dat de binnenhut alleen geen raam heeft.
Achteraf bleek dat de binnenhut ook iets kleiner is...
Achteraf bleek dat de binnenhut ook iets kleiner is dan de buitenhut.
Een foto met de verschillen mis ik dus op de website

Huijgen

Zeetours is zeer slecht bereikbaar.
Bellen duurt ongeveer 1uur wachten
Er was nog slechts één hut te boeken, aan boord bleken er nog 50 plaatsen open.

Bereikbaarheid , openheid

Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
Uw cruise is vrij kort voor vertrek geboekt en wij hebben u de laatste te boeken categorie doorgegeven, niet de laatste hut. Deze cruises zijn zeer populair en worden veelal ver vooruit geboekt. Het spijt ons dat u heeft moeten wachten aan de telefoon. Onze bereikbaarheid heeft onze prioriteit, ons enthousiaste serviceteam staat 7 dagen per week klaar voor onze gasten, zowel per e-mail als telefonisch.
Wij hopen dat u genoten heeft van uw cruisereis en zijn u graag een volgende keer weer van dienst.
Uw Zeetours Team

Gerrit luitjes

Snel en correct

J Brak

Zeer goed!

Zou het niet weten!

Ton zaal

Wij hebben geboekt, maar hebben er een vervelend gevoel aan over gehouden!!!!
Wij hebben geboekt, maar hebben er een vervelend gevoel aan over gehouden!!!!
Op de advertentie van deze cruise stond met grote letters in het rood op de aanbieding de info: BOORDTEGOED. DAAR STOND GEEN STERRETJE OF WAT DAN OOK BIJ, DUS GINGEN WIJ ER VAN UIT, DAT WIJ DAT BOORDTEGOED OOK ZOUDEN KRIJGEN VAN 2 x 200 USdollar. Toen ik na de boeking een mailtje stuurde naar Zeetours met de info, dat er niets in de boeking stond over die 400 US, kreeg ik telefonisch de mededeling, dat er op de site (in kleine letters) aangegeven werd, dat die 400US alleen gegeven werd, indien je het drankenpakket voor de cruise boekte.
Als deze info ook vermeld werd op de aanbieding, die met grote letters en in het rood werd aangegeven, dan zou ik daar vrede mee hebben.
Ik c.q. Wij hebben daar nog steeds een rot gevoel van over en dat zal ook wel zo blijven.
Carla, die ons te woord stond, was heel vriendelijk, dus daarover geen enkel vervelend gevoel.

Wij hopen, dat nu we de reis toch geboekt hebben, dat niet zomaar terzijde geschoven gaat worden.
Wees sportief en laat die onvoorwaardelijk belofte van een BOORDTEGOED van 400US op onze rekening storten.
Ook al heeft de HAL dat niet zo aan Zeetours doorgegeven, het is door Zeetours onvoorwaardelijk op de aanbieding weergegeven!

Zakelijk gezien nemen wij ook aan, dat de provisieinkomsten dat zeker toelaten!

Wij verwachten dus alsnog die 400 US als boordtegoed op deze cruise.

Zie boven

Geachte heer, mevrouw,
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw boeking. Het spijt ons dat u teleurgesteld bent over het niet krijgen van het boordtegoed. Op onze website staat wel degelijk aangegeven dat deze deal alleen geldig is op geselecteerde cruise pakketten op basis van All Inclusive. Het spijt ons dat u dit niet opgemerkt heeft.
Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis!
Team Zeetours Cruises

Blom

Zeer duidelijke en uitgebreidde omschrijving van de reis.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Als ik wil betalen, moet ik zelf alle gegevens ingeven. Waarom geen betaallink of QR code.
Dan betaal ik keurig het gehele (toch zeer forse !!) bedrag en heb tot op heden (na drie dagen) nog geen bewijs van ontvangst. Moet zelf nabellen ( 10 min. in de wacht) om telefonisch bevestiging te krijgen dat bedrag is ontvangen.
Maar nog steeds niet schriftelijk.

Geachte heer,
Bedankt voor uw boeking en review.
Geachte heer,
Bedankt voor uw boeking en review.
Bij het maken van een boeking is het mogelijk om aan te geven hoe u de betaling wenst te verrichten. Afhankelijk van wat u invult, ontvangt u wel of geen betaallink.
Na ontvangst van uw betaling hebben wij u een bevestiging gestuurd. Er kan wel een verwerkingstijd tussen zitten.
Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis!
Uw Zeetours team

Sjang van Hooff

Goede info; makkelijk voorlopig boeken met prijsgarantie; goede teleonische hulp.

J.v. Gilst

Via website geboekt en ging simpel

Tecweing info voor verbetering