Yoobi

BPZ

Prima programma, bij vragen weet de supportafdeling de oplossingen.

Stumpf & van Dongen

Gebruiksvriendelijke en duidelijke software!

Puur en Partners Midden BV

Hele fijne software. Zowel online als via de app te gebruiken. Heel gebruiksvriendelijk. Mocht je een vraag hebben, dan helpt de support je snel en kundig verder. Super tevreden klant hier.

MCN

Erg tevreden over Yoobi, zowel over het programma als over de supportservice!! :D

Klein Kijken

Het is een super duidelijke, makkelijk te gebruiken app en website.

Vanbreda Risk & Benefits

Na een lastig item heeft de helpdesk snel en adequaat een oplossing gemaakt. Top de inzet hiervan. De volle vijf sterren waard nu.

Reactie Yoobi:

Dank voor je bericht. We zijn best trots dat we deze lastige bug hebben kunnen platslaan.

Nova College

Snelle reactie, eerlijke benadering en een zeer succesvolle sessie waardoor ik een en ander sneller en eenvoudiger kan inrichten. Top service!

theFrontDoor

Erg fijn om mee te werken. Vriendelijke medewerkers.

KMO Consult BV

Duidelijkheid over de komende wijzigingen en de redenen daarvoor. Feedback wordt serieus genomen.

KMO Consult BV

Plat en simpel was de aanleiding om te kopen. Continue aanpassingen werken irriterend vooral bij lay-out en indelingswijzigingen.

Reactie Yoobi:

Beste Klant,
Beste Klant,
Naar aanleiding van je review hebben we in een online meeting enkele onderdelen besproken. Goed om te zien dat jullie urenregistratie- en facturatieproces met Yoobi goed loopt. In de periode dat jullie klant zijn (4 jaar) is Yoobi sterk in ontwikkeling geweest. Wij proberen met iedere verandering minimaal een verbetering voor onze klanten te bereiken. Dit lukt niet altijd direct. Op basis van ons gesprek hebben we enkele verbeteringen vastgelegd waarmee wij aan de slag gaan.