Yoobi

CINX BV

Yoobi is een erg gebruikersvriendelijke omgeving voor projectregistratie. Werkt erg snel en heeft een heldere schermopbouw.
Is jammer dat het alleen project administratie is, als Yoobi ook een...
Is jammer dat het alleen project administratie is, als Yoobi ook een boekhoud pakket zou zijn heb je alles wat je als organisatie nodig hebt

Uitgebreid pakket, maar minder gebruiksvriendelijk dan MUOL. Een adequate ondersteuning vanuit Yoobi is wenselijk.

Reactie Yoobi:

De reviewer bedoelt het software pakket "mijnuren Online" door hen zelf afgekort als "MUOL".

Iris Abbas

Yoobi doet goed zijn werk. Het inrichten kost wat tijd, maar dan heb je ook wat! Als verbeterpunt zou ik het prettig vinden om telefonische support toe te voegen. Het kost af en toe wat moeite om... Yoobi doet goed zijn werk. Het inrichten kost wat tijd, maar dan heb je ook wat! Als verbeterpunt zou ik het prettig vinden om telefonische support toe te voegen. Het kost af en toe wat moeite om dit via de mail te doen en je hebt niet direct antwoord op je vraag.

i-Sago

Makkelijk en overzichtelijk pakket

Yoobi is snel en compleet. De app is erg handig.

Heel overzichtelijk uren- en facturatiesysteem

Unique Producties

Erg handig om met Yoobi onze urenregistratie bij te houden.

Evo Web Media

Zeer handige online tool voor het bijhouden van onze urenregistratie.

Brug-IT

Wij kunnen door Yoobi direct factureren op basis van onze urenregistratie.

Ik vind het fijn dat ik met Yoobi in de cloud kan werken. Ik kan via de app mijn uren inzien en bijwerken.