Yoobi

Frank Smits/Dock4advies

Zeer tevreden over de responsetijd. Binnen een half uur mijn vraag beantwoord en zo snel weer verder kunnen werken.

InterimWorX

Zo ongeveer alles wat we nodig hebben zit wel in Yoobi, prima dus. Vind het soms wel wat gecompliceerd en daardoor niet altijd even logisch, soms veel handelingen om iets voor elkaar te krijgen. Zo ongeveer alles wat we nodig hebben zit wel in Yoobi, prima dus. Vind het soms wel wat gecompliceerd en daardoor niet altijd even logisch, soms veel handelingen om iets voor elkaar te krijgen.
De support (online en telefonisch @Mercedes Roeland - Gonzales Pos) die ik afgelopen weken 2x heb mogen ervaren verdient een pluim (snel, vriendelijk en uitstekend).

Suited Interimmers

Werkt eenvoudig en doeltreffend!

Vedra

Het is een praktisch, overzichtelijk en efficiënt pakket. Werk er nu 5 maanden mee, ik ben happy! Het product is toegankelijk, de inrichting is persoonlijk en snel en de helpdesk reageert adequaat.

Expro it BV

Prettige communicatie. Er wordt altijd geprobeerd zo snel mogelijk een antwoord te geven op onze vragen.

C. Eldering, i-Sago B.V.

Handig praktische tool, werkt altijd naar behoren. Supportvragen worden altijd snel en duidelijk afgehandeld

SEVENP B.V.

Fijne uitgebreide tool. Ondersteuning support heel prettig en vlot

kws

Gebruiksvriendelijke tool met snelle ondersteuning vanuit Support

PIM.info B.V.

Snelle reactie via online ondersteuning.
Misschien beter om ook in de omgeving van de klant te testen, zodat gelijk de totaaloplossing wordt gegeven via de mail, scheelt tijd.

Tover

Heel gebruiksvriendelijke interface en als ik een vraag heb krijg ik snel en nuttig antwoord van de helpdesk medewerkers.