Yoobi

Van Mun Advies en Opleidingen

We werken al een aantal jaar met Yoobi. We maken gebruik van urenregistratie, verlof, facturatie en inzicht. Erg fijn dat de facturatie gekoppeld zit aan de urenregistratie en je boekhoudpakket. Dit... We werken al een aantal jaar met Yoobi. We maken gebruik van urenregistratie, verlof, facturatie en inzicht. Erg fijn dat de facturatie gekoppeld zit aan de urenregistratie en je boekhoudpakket. Dit scheelt mij heel veel tijd in de maand.

Qwinq

Vragen aan medewerkers van Yoobi worden altijd opgepakt, verholpen. Als ze het antwoord niet meteen weten, koppelen ze dit ook terug. Erg fijn.

M2B

Wij gebruiken de urenregistratie van Yoobi. Ontzettend gebruiksvriendelijk programma. Wij ontvingen vooraf een demo met duidelijke uitleg en werden ook goed geholpen met de inrichting.

EXPRO engineering

Makkelijk uren invullen en goed uitbreidbaar

Bever Innovations

Wij gebruiken enkel de uren registratie. Gemakkelijk in gebruik. Goed inzicht in de uren en het verlof van medewerkers. De snelheid waarmee vragen beantwoord worden en opgelost, daar kan menig... Wij gebruiken enkel de uren registratie. Gemakkelijk in gebruik. Goed inzicht in de uren en het verlof van medewerkers. De snelheid waarmee vragen beantwoord worden en opgelost, daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Samen Bewust Veilig BV

Het is web-bases, eenvoudig te gebruiken en modulair opgebouwd! Wij gebruiken urenregistratie en facturatie. Als we gaan uitbreiden, samenwerken met meerdere partijen dan overwegen we ook de CRM... Het is web-bases, eenvoudig te gebruiken en modulair opgebouwd! Wij gebruiken urenregistratie en facturatie. Als we gaan uitbreiden, samenwerken met meerdere partijen dan overwegen we ook de CRM module te gaan gebruiken. EN snelle en goede service. Ook zeer belangrijk! Top!

Studio HENK

Zou geweldig zijn als er ook een HR module in kon zitten voor de gesprekkencyclus, waardoor het nog meer als een intranet zou fungeren. Verder enorm tevreden, altijd snel en behulpzaam!

Category & Trade Company

Wij gebruiken al een aantal jaar Yoobi. Met name voor de urenregistratie. Het is erg overzichtelijk voor medewerkers om in te vullen. Dat is belangrijk voor ons, want urenregistratie is toch niet... Wij gebruiken al een aantal jaar Yoobi. Met name voor de urenregistratie. Het is erg overzichtelijk voor medewerkers om in te vullen. Dat is belangrijk voor ons, want urenregistratie is toch niet het leukste klusje van de dag.
Het pakket zou op kleine puntjes iets gebruiksvriendelijker mogen (bijv. 2-3 klikken voor dat je rapportkeuzes definitief worden gefilterd), maar dit zijn wat mij betreft overkomelijke zaken.
We maken regelmatig gebruik van de support & back office. Ze reageren snel en zijn vriendelijk. Ook erg benaderbaar. Wat het werken met Yoobi nog prettiger maakt.

Duende HR services BV

Zeer veel mogelijkheden en toch en toch eenvoudig in het gebruik.

Kenonz Overheid B.V.

Yoobi is erg prettig in gebruik. Vragen of problemen worden snel opgelost en er is ruimte voor maatwerk. Dit maakt dat Yoobi een erg fijn pakket is om mee te werken.