Yoobi

B&B Elektrotechniek BV

Het is een gebruiksvriendelijk programma, en wij zijn zeer tevreden over de supportafhandeling.

tlu landschapsarchitecten

Geen verbeterpunten

Staan Finance & Consultancy

Zeer gebruiksvriendelijk programma op het gebied van urenregistratie en facturatie. Ook een deskundige en vriendelijke support.

Repowered

Flexibel en uitgebreid pakket met fijne en snelle ondersteuning

Peijnenburg Verzuimbegeleiding

Snelle afhandeling van vragen, duidelijk programma, verlof overzichtelijk. Telefonisch ook hartstikke vriendelijk geholpen en alle vragen zijn beantwoord.

SIVI

Gebruiksvriendelijk programma, vriendelijk en deskundige hulp van helpdesk indien nodig!

Ortageo

Gebruiksvriendelijk programma, goede en snelle supportafhandeling

CuraTec B.V.

Snelle reactie via mail, binnen een dag was het probleem opgelost. Ik weet niet wat het probleem uiteindelijk was, dat had wel gedeeld mogen worden wat mij betreft.

Van Mun Advies en Opleidingen

We werken al een aantal jaar met Yoobi. We maken gebruik van urenregistratie, verlof, facturatie en inzicht. Erg fijn dat de facturatie gekoppeld zit aan de urenregistratie en je boekhoudpakket. Dit... We werken al een aantal jaar met Yoobi. We maken gebruik van urenregistratie, verlof, facturatie en inzicht. Erg fijn dat de facturatie gekoppeld zit aan de urenregistratie en je boekhoudpakket. Dit scheelt mij heel veel tijd in de maand.

Qwinq

Vragen aan medewerkers van Yoobi worden altijd opgepakt, verholpen. Als ze het antwoord niet meteen weten, koppelen ze dit ook terug. Erg fijn.