Yoobi

Waterland projecten

Bij helpvraag snelle reactie!

Puur en Partners Midden BV

Hele fijne tool! Maakt mijn leven veel makkelijker.

Lesley / Prorences

Out of the box goede tool en support altijd on point!

Studio for New Realities

Overzichtelijk, helder, eenvoudig pakket (en dat laatste tref je niet vaak bij registratie/plannings software!) Helpdesk werkt heel adequaat en snel.

BexerHamstra

Fijn pakket en heel goede service / support.

Target | The Career Company

Ik vind Yoobi een heel fijn en gebruiksvriendelijk systeem. Vrijwel elke medewerker kan probleemloos met Yoobi werken.

Eisenkolb b.v.

We werken nu een aantal jaren met dit systeem. We hebben vooral helpdesk vragen m.b.t. de verlofadministratie. Hier wordt door de helpdeskmedewerkers snel en adequaat op gereageerd. Ik ben blij dat... We werken nu een aantal jaren met dit systeem. We hebben vooral helpdesk vragen m.b.t. de verlofadministratie. Hier wordt door de helpdeskmedewerkers snel en adequaat op gereageerd. Ik ben blij dat ik altijd op hen terug kan vallen!

DutchCulture

We werken al een aantal jaren met Yoobi en het programma is voor iedereen prettig in gebruik. Zeer goede service van de support medewerkers, ze reageren snel en geven je ook advies of kijken mee... We werken al een aantal jaren met Yoobi en het programma is voor iedereen prettig in gebruik. Zeer goede service van de support medewerkers, ze reageren snel en geven je ook advies of kijken mee indien nodig.

Nelissen Ingenieursbureau b.v.

Fijne helpdesk, prima prijs-kwaliteit verhouding

WnS Architecten

Yoobi is makkelijk en logisch om mee te werken. Medewerkers reageren over het algemeen snel op vragen en zorgen altijd voor een oplossing.