Yoobi

Vroba Engineering en Consultancy

Wij maken al enkele jaren vrij intensief gebruik van Yoobi. Wij zijn van mening dat het een breed inzetbaar en schaalbaar pakket is. Mochten wij een bug vinden dan wordt deze veelal dezelfde week... Wij maken al enkele jaren vrij intensief gebruik van Yoobi. Wij zijn van mening dat het een breed inzetbaar en schaalbaar pakket is. Mochten wij een bug vinden dan wordt deze veelal dezelfde week verholpen middels een hotfix.

Grootste verbeterpunten zouden voor ons een helpdesk zijn welke je b.v. via chat kunt benaderen en een vernieuwde planningsmodule.

VB&C BV

Praktijkgericht in te richten en gebruikersvriendelijk

RH Consultancy BV

Een complete en professionele oplossing. Yoobi heeft een zeer goed support team, wanneer je ze nodig hebt.

Daniël van Utrecht / Vanbreda Risk & Benefits

Complete registratie mogelijk. Sinds enige tijd wel ontzettend lastig door de labels heen te gaan als er meer dan tien regels op één dag zijn gevuld. Dit werkt ontzettend vertragend met invullen. Complete registratie mogelijk. Sinds enige tijd wel ontzettend lastig door de labels heen te gaan als er meer dan tien regels op één dag zijn gevuld. Dit werkt ontzettend vertragend met invullen.
Na deze melding heel nette reactie van Vincent. Hij heeft meegekeken en gaat aan de oplossing werken. Supersnel gereageerd op het verzoek. In afwachting van de oplossing. Als die ook snel en afdoende werkt ga ik voor de vijf sterren.

Reactie Yoobi:

Beste Klant,
Volgens mijn gegevens hebben we je probleem weten op te lossen. Hopelijk kun je nu wel snel en efficiënt je urenregistratie doen.
Mvg,
Yoobi Support team

TNP Fiscaaladvies

Een CRM met veel mogelijkheden & een ontzettend goede klantenservice!

Proact

Flexibel, overzichtelijk, betaalbaar, makkelijk in gebruik.

Technisch teken- en adviesbureau VB&C BV

Gebruikersvriendelijk, goed inzichtgevens systeem wat veel tijd bespaard en de efficiency voor een organisatie bevordert

Bentis B.V.

Mooie goed werkende software.

De Comme B.V.

Prettige software, de collega's konden er snel mee uit de voeten. Uitgebreide rapportagemogelijkheden.

Ned Cleaning Services B.V.

Yoobi is een geweldige software. Ned Cleaning Services BV werkt al bijna 2 jaren ermee en zeer tevreden.