Yoobi

EXPRO engineering

Makkelijk uren invullen en goed uitbreidbaar

Bever Innovations

Wij gebruiken enkel de uren registratie. Gemakkelijk in gebruik. Goed inzicht in de uren en het verlof van medewerkers. De snelheid waarmee vragen beantwoord worden en opgelost, daar kan menig... Wij gebruiken enkel de uren registratie. Gemakkelijk in gebruik. Goed inzicht in de uren en het verlof van medewerkers. De snelheid waarmee vragen beantwoord worden en opgelost, daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Samen Bewust Veilig BV

Het is web-bases, eenvoudig te gebruiken en modulair opgebouwd! Wij gebruiken urenregistratie en facturatie. Als we gaan uitbreiden, samenwerken met meerdere partijen dan overwegen we ook de CRM... Het is web-bases, eenvoudig te gebruiken en modulair opgebouwd! Wij gebruiken urenregistratie en facturatie. Als we gaan uitbreiden, samenwerken met meerdere partijen dan overwegen we ook de CRM module te gaan gebruiken. EN snelle en goede service. Ook zeer belangrijk! Top!

Studio HENK

Zou geweldig zijn als er ook een HR module in kon zitten voor de gesprekkencyclus, waardoor het nog meer als een intranet zou fungeren. Verder enorm tevreden, altijd snel en behulpzaam!

Category & Trade Company

Wij gebruiken al een aantal jaar Yoobi. Met name voor de urenregistratie. Het is erg overzichtelijk voor medewerkers om in te vullen. Dat is belangrijk voor ons, want urenregistratie is toch niet... Wij gebruiken al een aantal jaar Yoobi. Met name voor de urenregistratie. Het is erg overzichtelijk voor medewerkers om in te vullen. Dat is belangrijk voor ons, want urenregistratie is toch niet het leukste klusje van de dag.
Het pakket zou op kleine puntjes iets gebruiksvriendelijker mogen (bijv. 2-3 klikken voor dat je rapportkeuzes definitief worden gefilterd), maar dit zijn wat mij betreft overkomelijke zaken.
We maken regelmatig gebruik van de support & back office. Ze reageren snel en zijn vriendelijk. Ook erg benaderbaar. Wat het werken met Yoobi nog prettiger maakt.

Duende HR services BV

Zeer veel mogelijkheden en toch en toch eenvoudig in het gebruik.

Kenonz Overheid B.V.

Yoobi is erg prettig in gebruik. Vragen of problemen worden snel opgelost en er is ruimte voor maatwerk. Dit maakt dat Yoobi een erg fijn pakket is om mee te werken.

Jeroen Nieuwenbroek

Reactietijd e-mail fenomenaal .Medewerkers bieden snel een oplossing voor gemelde problemen.

Sandra Hiemstra

Een vraag wordt snel beantwoord met een uitgebreide uitleg waardoor je snel verder kunt.

Expro IT BV

Met een toevoeging van rechten en een uitgebreide handleiding kon ik een zelf een wijziging toepassen in een project.