Yoobi

Heyday FM

Makkelijk en gebruiksvriendelijk te bedienen. Reminder per mail, ook fijn.

Ontwerpstudio Ruizendaal Veldhuizen

Eenvoudig en toch compleet

BEACON

Heel fijne urensoftware. Gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden en prima helpdesk voor al je vragen

FORMHET

Programma met veel mogelijkheden. Als vrij nieuwe gebruiker ken ik nog niet alle mogelijkheden, waardoor ik af en toe (te) snel geneigd ben een vraag te stellen via de Helpdesk. Gelukkig word ik... Programma met veel mogelijkheden. Als vrij nieuwe gebruiker ken ik nog niet alle mogelijkheden, waardoor ik af en toe (te) snel geneigd ben een vraag te stellen via de Helpdesk. Gelukkig word ik daar altijd snel en goed geholpen. Dit keer kreeg ik heldere uitleg over het aanmaken van een losse factuur wanneer een bedrijf uit verschillende bedrijfsonderdelen bestaat. Nu weet ik waar in het proces ik de juiste BV kan kiezen.

Vroom & Van den Heuvel

Hele gebruiksvriendelijke software - en tegelijkertijd uitgerust met alle instellingen die we nodig hebben. Vriendelijke en doeltreffende support.

Abdoelmalik

Van de week heb ik een ticket ingeschoten omdat mijn uren niet klopte in Yoobi. De volgende dag ben ik direct verholpen door de medewerkers. Top service en vriendelijk bedankt!

DutchCulture

Het programma is heel prettig in gebruik en ook makkelijk te leren. Ik wilde wat vragen checken over de verlofmodule en kreeg een goede uitleg van de servicedesk. Het was inderdaad zo simpel als ik... Het programma is heel prettig in gebruik en ook makkelijk te leren. Ik wilde wat vragen checken over de verlofmodule en kreeg een goede uitleg van de servicedesk. Het was inderdaad zo simpel als ik dacht. Kortom Yoobi is echt een aanrader!
Geen verbeterpunten, de servicedesk reageert altijd snel bij eventuele vragen, ga zo door!

SAA

Gebruik van Yoobi is voor ons een uitkomst! Zelf kiezen waarop je wilt registreren (dit wordt vooraf ingesteld). Goede service bij vragen en snel antwoord.

Annemieke

Overzichtelijk urenschrijf-applicatie met veel mogelijkheden