Yoobi

Edwin van Kleef van Symbus

Compleet gebruiksvriendelijk systeem waarin je ook veel zelf kunt instellen.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Tijd besparen, meerdere werkprocessen in 1 systeem

Von Reth Contra-Expertise

Omdat het een gebruiksvriendelijk urenregistratie programma is.

Wat is het grootste voordeel van werken met Yoobi?

Yoobi is een gebruiksvriendelijk programma waar met filters behoorlijk veel managementinformatie uit is te halen.

Lifeguard

Overzicht op contactgegevens van klanten en verkopen.

KAS architectuur en stedenbouw

Accurate en goede service

VINU.

De support afdeling is altijd super snel en zeer behulpzaam. Dank je wel Ruthger!

CRX Software

Simpel, maar compleet

Duende HR services BV

Onze uren worden met Yoobi heel gemakkelijk geregistreerd. Dit levert tijdswinst op maar geeft ook een heel goed inzicht in hoe we ervoor staan als bedrijf.

Acumen Consulting

Gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden voor een betaalbare prijs, jammer dat de supportafdeling enkel via een ticketing systeem bereikbaar is, in taalgebruik en inrichting zeer Nederlands (we zijn... Gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden voor een betaalbare prijs, jammer dat de supportafdeling enkel via een ticketing systeem bereikbaar is, in taalgebruik en inrichting zeer Nederlands (we zijn een Vlaams bedrijf)

POWARE Industrial Automation BV

Na jaren hebben eindelijk afscheid genomen van Excel tijdlijsten en het per email verwerken van verlofaanvragen. Yoobi is een bijzonder prettige en laagdrempelige tool in dagdagelijks gebruik om... Na jaren hebben eindelijk afscheid genomen van Excel tijdlijsten en het per email verwerken van verlofaanvragen. Yoobi is een bijzonder prettige en laagdrempelige tool in dagdagelijks gebruik om deze bedrijfsprocessen te registreren en te beheren. De medewerkers zijn ook allen zeer tevreden.

StudioJK

De support van yoobi bij vragen en problemen