Yoobi

Sander A.

Yoobi is een gebruiksvriendelijk platform, urenregistratie en facturatie gaat gemakkelijk. Enige wat ik mis is wat meer mogelijkheden bij de inzichtrapportages; je kunt niet bij alle soorten... Yoobi is een gebruiksvriendelijk platform, urenregistratie en facturatie gaat gemakkelijk. Enige wat ik mis is wat meer mogelijkheden bij de inzichtrapportages; je kunt niet bij alle soorten rapportages zelf formules invoegen, en dit zou het wel een stuk nuttiger maken voor mijn toepassing. Wel complimenten voor Yoobi Support, vriendelijke en vlotte afhandeling van vragen.

Reactie Yoobi:

Dank voor je review. Jouw feedback gaan we in detail uitwerken en bekijken wat we daar mee kunnen doen om inzichten in Yoobi nog beter te maken.

Aram Group

Zeer gebruiksvriendelijk urenregistratie en facturatie programma. Support afdeling reageert snel en uitgebreid op vragen.

rd plan

Yoobi reageert snel en adequaat en is voor iedereen makkelijk in gebruik.

GROSC

Ik gebruik voornamelijk de module financieel. Deze module is prettig en eenvoudig in gebruik. Als er onduidelijkheden of problemen zijn, dan wordt er door het Yoobi team snel en adequaat gehandeld.

Bouwmensen Oss

Fijne software om uren te registreren over verschillende projecten. Overzichten van uren/kosten zijn op eigen voorkeur aan te maken. Wij gebruiken Yoobi al jaren en het blijft verbeteringen... Fijne software om uren te registreren over verschillende projecten. Overzichten van uren/kosten zijn op eigen voorkeur aan te maken. Wij gebruiken Yoobi al jaren en het blijft verbeteringen aanbrengen. Support is prima geregeld.

Harkboot.nl BV

Gebruiksvriendelijk met veel mogelijkheden.

Van der Padt & Partners Architecten B.V.

Het gebruiksgemak van Yoobi.

New Dutch

Hele gebruiksvriendelijke software, het extern accorderen door onze klanten gaat gemakkelijk waardoor de tool gemakkelijk geïntroduceerd kon worden. Daarnaast snelle service bij vragen!

Jill/Etage 0

Snelle service wanneer er een ticket wordt ingediend. Echter soms problemen die ik niet helemaal kan plaatsen, maar die worden op de achtergrond denk ik steeds meer opgelost!

Reactie Yoobi:

Dank voor je review. Wij werken elke dag hard aan nieuwe ontwikkelingen en verbeteringen op onze software. Ook monitoren we actief problemen in de software en proberen we die vlot op te lossen. Fijn... Dank voor je review. Wij werken elke dag hard aan nieuwe ontwikkelingen en verbeteringen op onze software. Ook monitoren we actief problemen in de software en proberen we die vlot op te lossen. Fijn dat je dit ook echt zo ervaart.

Studio HENK

Super goede en snelle service en ontwikkelen door op vraag vanuit klant.