Yoobi

CRX Software

Simpel, maar compleet

Duende HR services BV

Onze uren worden met Yoobi heel gemakkelijk geregistreerd. Dit levert tijdswinst op maar geeft ook een heel goed inzicht in hoe we ervoor staan als bedrijf.

Acumen Consulting

Gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden voor een betaalbare prijs, jammer dat de supportafdeling enkel via een ticketing systeem bereikbaar is, in taalgebruik en inrichting zeer Nederlands (we zijn... Gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden voor een betaalbare prijs, jammer dat de supportafdeling enkel via een ticketing systeem bereikbaar is, in taalgebruik en inrichting zeer Nederlands (we zijn een Vlaams bedrijf)

POWARE Industrial Automation BV

Na jaren hebben eindelijk afscheid genomen van Excel tijdlijsten en het per email verwerken van verlofaanvragen. Yoobi is een bijzonder prettige en laagdrempelige tool in dagdagelijks gebruik om... Na jaren hebben eindelijk afscheid genomen van Excel tijdlijsten en het per email verwerken van verlofaanvragen. Yoobi is een bijzonder prettige en laagdrempelige tool in dagdagelijks gebruik om deze bedrijfsprocessen te registreren en te beheren. De medewerkers zijn ook allen zeer tevreden.

StudioJK

De support van yoobi bij vragen en problemen

Alexander de Wit / RedLogic

Het feit dat zoveel processen binnen het bedrijf met één tool kunnen worden uitgevoerd levert ons veel tijdswinst op.

Ingrid/PIM

Goed benaderbaar voor vragen en rustige uitleg

Sander A.

Yoobi is een gebruiksvriendelijk platform, urenregistratie en facturatie gaat gemakkelijk. Enige wat ik mis is wat meer mogelijkheden bij de inzichtrapportages; je kunt niet bij alle soorten... Yoobi is een gebruiksvriendelijk platform, urenregistratie en facturatie gaat gemakkelijk. Enige wat ik mis is wat meer mogelijkheden bij de inzichtrapportages; je kunt niet bij alle soorten rapportages zelf formules invoegen, en dit zou het wel een stuk nuttiger maken voor mijn toepassing. Wel complimenten voor Yoobi Support, vriendelijke en vlotte afhandeling van vragen.

Reactie Yoobi:

Dank voor je review. Jouw feedback gaan we in detail uitwerken en bekijken wat we daar mee kunnen doen om inzichten in Yoobi nog beter te maken.

Aram Group

Zeer gebruiksvriendelijk urenregistratie en facturatie programma. Support afdeling reageert snel en uitgebreid op vragen.

rd plan

Yoobi reageert snel en adequaat en is voor iedereen makkelijk in gebruik.