Yoobi

Uitgebreid systeem, echter loopt de app nog wel achter op de huidige tijd.

Duidelijke, simpele toepassing.

Connecteam BV

Yoobi biedt ons alle mogelijkheden om effectief en snel projecten op te voeren, facturen te versturen, uren te registreren en sales te ondersteunen. Daarnaast hebben ze een zeer ervaren en snelle... Yoobi biedt ons alle mogelijkheden om effectief en snel projecten op te voeren, facturen te versturen, uren te registreren en sales te ondersteunen. Daarnaast hebben ze een zeer ervaren en snelle supportafdeling. Koppeling met Yuki werkt erg goed.

De helpdesk is altijd bijzonder hulpzaam en snel in het oplossen van de hulpvraag.

Het pakket is echt heel fijn voor ons als klein bedrijf. Het pakket biedt ons genoeg mogelijkheden voor het bijhouden van onze klanten, qua projecten en facturatie. Daarnaast helpt het ons ook in... Het pakket is echt heel fijn voor ons als klein bedrijf. Het pakket biedt ons genoeg mogelijkheden voor het bijhouden van onze klanten, qua projecten en facturatie. Daarnaast helpt het ons ook in ondersteuning voor onze medewerkers op het gebied van uren, verlof, etc.
Support is goed geregeld en gaat alleen via e-mail of website. Dat is op zich prima voor ons op dit moment.

Ik ben heel blij met de snelheid van handelen en de oplossingen!

Zeer klantonvriendelijk en denken absoluut niet met je mee. Het gaat ze alleen om geld incasseren

Reactie Yoobi:

Wij betreuren het dat u ons contact als teleurstellend heeft ervaren. Wij hebben (in tegenstelling tot uw bericht) wel degelijk meegedacht en zijn u tegemoetgekomen met een oplossing. Voor onze... Wij betreuren het dat u ons contact als teleurstellend heeft ervaren. Wij hebben (in tegenstelling tot uw bericht) wel degelijk meegedacht en zijn u tegemoetgekomen met een oplossing. Voor onze abonnementen hanteren we transparante afspraken, ook over de opzegtermijn. Wijzigingen dienen binnen de opzegtermijn aan ons kenbaar te zijn gemaakt.

Ruim 4 jaar met veel plezier en inzichten gewerkt met Yoobi. Urenregistratie, CRM, projectmanagement, facturatie en de rapportages, gaven ons inzicht in de inzet & omzet. Yoobi is eenvoudig en... Ruim 4 jaar met veel plezier en inzichten gewerkt met Yoobi. Urenregistratie, CRM, projectmanagement, facturatie en de rapportages, gaven ons inzicht in de inzet & omzet. Yoobi is eenvoudig en makkelijk om mee te werken waardoor je de juiste inzichten hebt qua uren, zowel gewerkte uren als verlof geeft Yoobi duidelijk weer per maand en per persoon/project.
Verlof module is perfect voor de HR en de medewerker om inzicht te hebben in hun vakantie-uren.

Deprez-Loncke Interieur BVBA

Duidelijk, gemakkelijk en up to date met alles.