Yoobi

TEN HAVE Change Management

Yoobi is logisch ingericht, makkelijk in gebruik en de medewerkers reageren snel op vragen. Problemen worden snel opgelost en aanpassingen zijn meestal mogelijk.

GROSC BV - Experts in Critical Communications

Compleet pakket, uitstekende service. Een regulier overleg met een Yoobi consultant is erg nuttig om het systeem te finetunen.

Nb2n BV

Yoobi is snel te leren en overzichtelijk en laagdrempelig.

revalidatieplanners

Snelheid van afhandelen bij een probleem. goede service en terugkoppeling.

Advies- en tekenburo bouwkunde R. Willems

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Goede schaalbare software, handig in gebruik. Snelle reactietijden en oplossingsgericht.

Pierson

Prettig programma, goede hulpdiensten

Snakeware

Wij zijn een webdeveloper die op basis van de API van Yoobi een deel van het urenregistratieproces hebben geïntegreerd in een webapplicatie en een app. De samenwerking met Yoobi en de communicatie... Wij zijn een webdeveloper die op basis van de API van Yoobi een deel van het urenregistratieproces hebben geïntegreerd in een webapplicatie en een app. De samenwerking met Yoobi en de communicatie over aanpassingen in de API ging erg goed. Yoobi reageert erg snel op vragen en aanpassingen in de API worden ook vlot en conform afspraak doorgevoerd.

Reinders & van Soest

Wij werken al jaren met Yoobi, en zijn zeer tevreden. Ook de helpdesk denkt met je mee en helpen je zo snel mogelijk !

Aloysiusstichting

Snelle reactie bij problemen, er wordt goed meegedacht.

Lotte

Gebruiksvriendelijke software en goede en snelle service. Er wordt altijd met je meegedacht.