YEARTH

Rob Lustig

To the point, nuttige voorbeelden en onderwerpen, goede sfeer, schept vertrouwen om goed mee te doen. Leerzaam, zowel vanwege je eigen ervaringen van deze training als van de andere deelnemers.

Hans Postma

Goed programma, veel inspiratie kunnen opdoen. Niveau van trainer was goed, prima wisselwerking presentatie inhoud en werkvormen. Cursusmap is handig om later de stof nog eens te raadplegen. Na de... Goed programma, veel inspiratie kunnen opdoen. Niveau van trainer was goed, prima wisselwerking presentatie inhoud en werkvormen. Cursusmap is handig om later de stof nog eens te raadplegen. Na de training een jaar lang vragen kunnen blijven stellen via de online omgeving. Kortom: erg tevreden!

Pascal van der Bend

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Psychologie voor Managers in 4 maanden was de interactie in de groep, de kennis van de trainer & de spiegeling van de dagelijkse praktijk.... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Psychologie voor Managers in 4 maanden was de interactie in de groep, de kennis van de trainer & de spiegeling van de dagelijkse praktijk. Zeer nuttige training voor zowel beginnende als ervaren managers.

Daniël

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training projectmanagement was de theorie tegenover de praktijk. Zeer nuttige training voor projectmanagers waarbij je handvaten en inzichten krijgt voor... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training projectmanagement was de theorie tegenover de praktijk. Zeer nuttige training voor projectmanagers waarbij je handvaten en inzichten krijgt voor succesvol projectmanagement.

Rob Valk

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Assertief Optreden en Communiceren was het vinden van de behoefte in een gesprek. De training geeft je handvaten om mee aan de slag te gaan in de... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Assertief Optreden en Communiceren was het vinden van de behoefte in een gesprek. De training geeft je handvaten om mee aan de slag te gaan in de toekomst.

Marga Venema

Een leuke, maar vooral goede training die je helpt bij het bepalen wat nu echt van belang is bij een innovatietraject en hoe je daar kan komen. Een aanrader voor iedereen die met innovatie van klein... Een leuke, maar vooral goede training die je helpt bij het bepalen wat nu echt van belang is bij een innovatietraject en hoe je daar kan komen. Een aanrader voor iedereen die met innovatie van klein tot groot bezig is.

Willemijn Calis

Ik heb twee hele fijne sessies gehad, waarbij er veel momenten waren waarop ik of een andere deelnemer een eye-opener had. Zeer interessant om de praktijk casussen met elkaar te kunnen bespreken.

Cees Timmerman

Persoonlijk profileren had ik niet echt nodig maar was wel gezellig. Meer informele followup over Say No! More en Komi Can't Communicate had leuker geweest. Zit ik nu nog steeds niet op 30 woorden?

Tamara Kuzmanovic

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Praktisch Leidinggeven was de weerspiegeling naar situaties in de praktijk bij eenieder. Het is direct in de praktijk te gebruiken met de tools... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Praktisch Leidinggeven was de weerspiegeling naar situaties in de praktijk bij eenieder. Het is direct in de praktijk te gebruiken met de tools die je vanaf dag 1 aangereikt krijgt. Het geeft heel veel inzicht hoe een organisatie draait en wat de succesfactoren zijn.

Gerben

De training Projectmanagement heb ik als heel nuttig ervaren. Het is een goede basis en enthousiasmeert om er meer mee te doen. Tijdens de training heb ik veel tools mogen ontvangen waar ik mee aan... De training Projectmanagement heb ik als heel nuttig ervaren. Het is een goede basis en enthousiasmeert om er meer mee te doen. Tijdens de training heb ik veel tools mogen ontvangen waar ik mee aan de slag kan.