YEARTH

Wilko Rovers

Ik zou de training zeker aanraden om te doen. Ik vond het een hele fijne groep waarin veel vertrouwen is ontstaan. Verder heb ik vooral veel handvatten gekregen gericht op leidinggeven waar ik in... Ik zou de training zeker aanraden om te doen. Ik vond het een hele fijne groep waarin veel vertrouwen is ontstaan. Verder heb ik vooral veel handvatten gekregen gericht op leidinggeven waar ik in praktijk mee aan de slag kan.

Ana

Ik vond de training heel waardevol. Ik heb veel inzicht gekregen, het was praktisch en heel persoonlijk. De theorie werd heel goed vertaald naar praktijkopdrachten en dat is heel waardevol voor na... Ik vond de training heel waardevol. Ik heb veel inzicht gekregen, het was praktisch en heel persoonlijk. De theorie werd heel goed vertaald naar praktijkopdrachten en dat is heel waardevol voor na de training.

Arjan

De training heeft mij heel erg geholpen in het verruimen van mijn blikveld. Door inzage in het denkproces bij anderen en de mogelijkheid om feedback te geven en te ontvangen helpt het mij in mijn... De training heeft mij heel erg geholpen in het verruimen van mijn blikveld. Door inzage in het denkproces bij anderen en de mogelijkheid om feedback te geven en te ontvangen helpt het mij in mijn persoonlijke groei. Heel fijn dat de training zo praktisch was en de theorie werd gekoppeld aan de praktijk.

Martin

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was de persoonlijke benadering. Als je meer over jezelf te weten wil komen dan is deze cursus daar geschikt voor. Een goede... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was de persoonlijke benadering. Als je meer over jezelf te weten wil komen dan is deze cursus daar geschikt voor. Een goede zelfreflectie.

Wat mij het meeste aan heeft gesproken in de training financiën voor niet-financiële managers is dat ik een basis in financiën mee heb gekregen. Ben nu bekend met bepaalde termen.

Ashwin

Het is een zeer inzichtelijke Financiën voor Niet-Financiële Managers training. De training geeft je inzicht in financiën. Je kan ook specifieke vragen/wensen stellen. De trainer gaf daar duidelijk... Het is een zeer inzichtelijke Financiën voor Niet-Financiële Managers training. De training geeft je inzicht in financiën. Je kan ook specifieke vragen/wensen stellen. De trainer gaf daar duidelijk uitleg over.

Chris Bogaard

Fijne enthousiaste trainer; goede theoretische achtergrond, praktijkvoorbeelden en rollenspellen om meer gevoel te krijgen bij onderhandelen. Goed naslagwerk op de Yearth portal. Locatie goed te... Fijne enthousiaste trainer; goede theoretische achtergrond, praktijkvoorbeelden en rollenspellen om meer gevoel te krijgen bij onderhandelen. Goed naslagwerk op de Yearth portal. Locatie goed te bereiken. Duur van twee dagen geschikt als instapcursus

Jansen

Ik heb de cursus nog niet gevolgd. Maar ben zojuist ontzettend goed telefonisch geholpen door Gisela. Ze beantwoordde heel uitvoerig en vriendelijk mijn vragen. Daarnaast dacht ze goed mee t.b.v.... Ik heb de cursus nog niet gevolgd. Maar ben zojuist ontzettend goed telefonisch geholpen door Gisela. Ze beantwoordde heel uitvoerig en vriendelijk mijn vragen. Daarnaast dacht ze goed mee t.b.v. een goede planning.

Alko Schuster

De cursus heeft nooit plaats gevonden omdat er geen aanmeldingen waren. Door megaveel data te bieden en eigenlijk geen mensen te hebben wek je mi verkeerde verwachtingen. Wees gewoon eerlijk en zeg... De cursus heeft nooit plaats gevonden omdat er geen aanmeldingen waren. Door megaveel data te bieden en eigenlijk geen mensen te hebben wek je mi verkeerde verwachtingen. Wees gewoon eerlijk en zeg dat je enkel in de randstad cursus kunt geven.

Averesch

Erg tevreden met de training Coachend Leiderschap. Kees was een enthousiaste trainer die ons de juiste begeleiding gaf en ons ook de mogelijkheid gaf om te oefenen d.m.v. real life problemen. Op... Erg tevreden met de training Coachend Leiderschap. Kees was een enthousiaste trainer die ons de juiste begeleiding gaf en ons ook de mogelijkheid gaf om te oefenen d.m.v. real life problemen. Op deze manier was het niet alleen 'saaie stof', maar leerde je door te doen.