YEARTH

Ton de Ridder

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Assertief Optreden en Communiceren was de groep, de snelheid van ontwikkelingen en de deskundigheid van de trainster. De training als zeer... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Assertief Optreden en Communiceren was de groep, de snelheid van ontwikkelingen en de deskundigheid van de trainster. De training als zeer positief ervaren.

Sjifra Boudewijns

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Assertief Optreden en Communiceren was de fijne groep en de aandacht die de trainster voor iedereen had. Ik zou het iedereen die moeite heeft met... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Assertief Optreden en Communiceren was de fijne groep en de aandacht die de trainster voor iedereen had. Ik zou het iedereen die moeite heeft met assertief optreden en grenzen stellen aanraden om deze training te doen.

Sanne

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was het persoonlijke aspect van de training. Je ging echt aan de slag met voor jou herkenbare situaties, waardoor je veel... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was het persoonlijke aspect van de training. Je ging echt aan de slag met voor jou herkenbare situaties, waardoor je veel meer leert en ook grotere stappen kan maken in je groei.

Wat mij het meest aangesproken heeft in de training is het ontwikkelplan voor coachend leiderschap en beter resultaat te behalen in het team. De training coachend leiderschap is behulpzaam en een... Wat mij het meest aangesproken heeft in de training is het ontwikkelplan voor coachend leiderschap en beter resultaat te behalen in het team. De training coachend leiderschap is behulpzaam en een fantastische leerproces.

Wat mij het meest aangesproken heeft in de training praktisch leidinggeven zijn de verschillende vormen van communicatie en hoe die toe te passen in de praktijk. De training is zeker aan te raden

Refka

Diverse maar wel duidelijke uitleg waar je in de praktijk echt wat aan hebt. Als de een YEARTH trainer als coach / docent hebt weet je zeker dat je er heel veel uit zal halen want ze houden je... Diverse maar wel duidelijke uitleg waar je in de praktijk echt wat aan hebt. Als de een YEARTH trainer als coach / docent hebt weet je zeker dat je er heel veel uit zal halen want ze houden je aandacht vast

Niels ten Wolde

Wat mij het meest heeft aangesproken is feitelijk alle theorie achter het leidinggeven. Het inspelen op verschillende persoonlijkheden en het toepassen van de leiderschapsstijlen in het specifiek.... Wat mij het meest heeft aangesproken is feitelijk alle theorie achter het leidinggeven. Het inspelen op verschillende persoonlijkheden en het toepassen van de leiderschapsstijlen in het specifiek. Het is een inhoudelijk goede training waar veel ruimte is voor je persoonlijke ervaringen en situaties.

Gaby Geelhoed

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Conflicthantering was om te leren hoe de hersenen werken in een conflictsituatie. De training is zeer interessant en leerzaam. Erg leuk om te doen.

Janneke Burks

De trainer was erg enthousiast en gepassioneerd. Hij creëerde en veilige omgeving waardoor we met concrete casussen aan de slag konden. De kleine groep was ook erg fijn. Hierdoor was de training... De trainer was erg enthousiast en gepassioneerd. Hij creëerde en veilige omgeving waardoor we met concrete casussen aan de slag konden. De kleine groep was ook erg fijn. Hierdoor was de training concreet en het geleerde direct toepasbaar voor alle deelnemers.

Mocht je het overwegen om deze training praktisch leidinggeven te doen, maar twijfel je nog? Gewoon doen!! Er wordt veel vanuit de praktijk besproken en er wordt naar individu gekeken. Wat heb jij... Mocht je het overwegen om deze training praktisch leidinggeven te doen, maar twijfel je nog? Gewoon doen!! Er wordt veel vanuit de praktijk besproken en er wordt naar individu gekeken. Wat heb jij meegemaakt en welke leerdoelen heb je. Daar leer je uiteindelijk het meeste van.