YEARTH

Guus

Hele fijne training. Niet alleen voor de al wat ervaren leidinggevenden, maar ook zeker voor starters op dit gebied. Er ontstond een hele open sfeer tijdens de training en de training bestond naar... Hele fijne training. Niet alleen voor de al wat ervaren leidinggevenden, maar ook zeker voor starters op dit gebied. Er ontstond een hele open sfeer tijdens de training en de training bestond naar mijn idee uit een hele goede mix van theorie en praktijk. Aardader.

Savannah

De theorie in combinatie met de praktijk en de voorbeelden van andere deelnemers. Dat sprak mij het meest aan in de training. Een mooie interactieve training met veel praktijk voorbeelden en een... De theorie in combinatie met de praktijk en de voorbeelden van andere deelnemers. Dat sprak mij het meest aan in de training. Een mooie interactieve training met veel praktijk voorbeelden en een goede balans tussen theorie en praktijk. Het geeft stof tot nadenken en inspiratie om jezelf als leidinggevende te verbeteren.

Kevin

Hele goede trainer met veel kennis. Elke vraag werd beantwoord. Daarnaast hele goede inhoudelijke stof en fijn dat er veel verschillende technieken worden behandeld met veel praktische voorbeelden.... Hele goede trainer met veel kennis. Elke vraag werd beantwoord. Daarnaast hele goede inhoudelijke stof en fijn dat er veel verschillende technieken worden behandeld met veel praktische voorbeelden. Zeker een aanrader.

Wat mij het meest aangesproken heeft in de training onderhandelen nieuwe stijl is het levelen op maat. Het is een persoonlijke training op maat. De training heb ik als positief ervaren.

Vera

De verschillende praktijk voorbeelden, dat sprak mij het meest aan in de training onderhandelen nieuwe stijl. In deze training krijg je veel handvaten die iedereen zelf kan toepassen in de praktijk.

Kim

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Beïnvloeden waren die handvaten die je kan gebruiken voor het beïnvloeden. Het is een leuke en zeer informatieve training om te volgen.

Amanda

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training zijn de praktische voorbeelden en oefeningen gecombineerd met theorie. De training is goed bevallen met een leuke trainer. Mooie tools als... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training zijn de praktische voorbeelden en oefeningen gecombineerd met theorie. De training is goed bevallen met een leuke trainer. Mooie tools als leidraad. Geef je zeker handvatten om zelf toe te passen.

René Dries

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Timemanagement was de interactie met de andere cursisten en de betrokkenheid van de trainer. Het is een zeer nuttige training waar een ieder wat... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Timemanagement was de interactie met de andere cursisten en de betrokkenheid van de trainer. Het is een zeer nuttige training waar een ieder wat aan heeft.

Erik Wingers

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren waren de oefeningen met elkaar. De training bevat een goede combinatie van theorie en praktijk afgewisseld. Zeker een... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren waren de oefeningen met elkaar. De training bevat een goede combinatie van theorie en praktijk afgewisseld. Zeker een aanrader.

Jonathan

Wat mij het meest heeft aangesproken was het herkennen van verschillende klanttypen en hierop je vragen afstemmen. Het was zeer leerzaam, en ik heb er goed uit kunnen halen waar ik mij wil... Wat mij het meest heeft aangesproken was het herkennen van verschillende klanttypen en hierop je vragen afstemmen. Het was zeer leerzaam, en ik heb er goed uit kunnen halen waar ik mij wil verbeteren op commercieel vlak.