YEARTH

Erik Wingers

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren waren de oefeningen met elkaar. De training bevat een goede combinatie van theorie en praktijk afgewisseld. Zeker een... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren waren de oefeningen met elkaar. De training bevat een goede combinatie van theorie en praktijk afgewisseld. Zeker een aanrader.

Jonathan

Wat mij het meest heeft aangesproken was het herkennen van verschillende klanttypen en hierop je vragen afstemmen. Het was zeer leerzaam, en ik heb er goed uit kunnen halen waar ik mij wil... Wat mij het meest heeft aangesproken was het herkennen van verschillende klanttypen en hierop je vragen afstemmen. Het was zeer leerzaam, en ik heb er goed uit kunnen halen waar ik mij wil verbeteren op commercieel vlak.

Hetty

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de diversiteit in onderwerpen. Ook hadden we een ontzettend leuke groep, zeer open en divers. De training heeft mij inzichten gegeven in mijn... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de diversiteit in onderwerpen. Ook hadden we een ontzettend leuke groep, zeer open en divers. De training heeft mij inzichten gegeven in mijn manier van denken.

Casper

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Persoonlijke Effectiviteit was het bespreken van praktijkvoorbeelden en de daar bijhorende inzichten. De training geeft inzicht in je eigen gedrag... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Persoonlijke Effectiviteit was het bespreken van praktijkvoorbeelden en de daar bijhorende inzichten. De training geeft inzicht in je eigen gedrag en handelen.

Rens Verschuren

De training coachend leiderschap was zeer prettig en heb het als waardevol ervaren. Sloot goed aan op mij huidige baan. Concreet model om waarde toe te voegen en structuur aan te brengen.

Atse

De training coachend leiderschap is leerzaam en waardevol. Kan steeds meer toepassen in de praktijk. Op beide dagen was er echt een leuke groep! Was op de terugweg in auto met een andere deelnemer.

Kevin

De training sprak mij erg aan om meer over mijzelf te weten te komen. Hoe ga ik om in situaties en hoe zou dat eventueel anders kunnen. De training geeft je een breed perspectief aan factoren die je... De training sprak mij erg aan om meer over mijzelf te weten te komen. Hoe ga ik om in situaties en hoe zou dat eventueel anders kunnen. De training geeft je een breed perspectief aan factoren die je zelf in de hand hebt.

Jamie-Lee

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Beïnvloeden waren de voorbeelden en zinnen dik ik kan gebruiken in het dagelijkse (werk)leven. Tijdens de training krijg je goede... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Beïnvloeden waren de voorbeelden en zinnen dik ik kan gebruiken in het dagelijkse (werk)leven. Tijdens de training krijg je goede handvaten voor beïnvloeding.

Remko Koopman

Hoe kan je mensen meenemen in de verandering die je wil doorvoeren en van de gesprekken die wij als groep met elkaar hebben gehad. Dat waren de punten die mij het meeste aanspraken in de training... Hoe kan je mensen meenemen in de verandering die je wil doorvoeren en van de gesprekken die wij als groep met elkaar hebben gehad. Dat waren de punten die mij het meeste aanspraken in de training verandermanagement. Het geeft je nieuwe inzichten hoe je een veranderproces goed kan aanpakken en begeleiden.

Christian

Wat mij het meest aansprak in de training coaching leiderschap zijn de inzichten en theorieën over situaties die je tijdens je normale werkzaamheden tegenkomt. Heel interessant vooral hoe... Wat mij het meest aansprak in de training coaching leiderschap zijn de inzichten en theorieën over situaties die je tijdens je normale werkzaamheden tegenkomt. Heel interessant vooral hoe verschillende mensen uit verschillende achtergronden tegen zelfde problemen tegen komen.