YEARTH

Andre Luiten

De training Strategisch Accountmanagement is een training die mij vele handvatten heeft geboden. Daarbij was de trainer heel inspirerend en heeft hij mij van begin tot einde weten te boeien. Ik het... De training Strategisch Accountmanagement is een training die mij vele handvatten heeft geboden. Daarbij was de trainer heel inspirerend en heeft hij mij van begin tot einde weten te boeien. Ik het verschillende tips en tools gekregen die ik kan gaan toepassen. Hele fijne training!

Chantal

Zeker een aanrader! De training is heel praktijkgericht door de voorbeelden uit eigen praktijk en die van andere deelnemers en de trainer met daarbij behorende theorie als ondersteuning. Dit zorgt... Zeker een aanrader! De training is heel praktijkgericht door de voorbeelden uit eigen praktijk en die van andere deelnemers en de trainer met daarbij behorende theorie als ondersteuning. Dit zorgt voor goede afwisseling en duidelijke handvatten voor de toepassing in praktijk.

Alex

Verdieping in weerstand en je kon vragen stellen. Erg goede training, fijne trainer, klein klasje wat zeer prettig was. Helemaal waar hij naar opzoek was. Ik zou de training aanbevelen! Geeft... Verdieping in weerstand en je kon vragen stellen. Erg goede training, fijne trainer, klein klasje wat zeer prettig was. Helemaal waar hij naar opzoek was. Ik zou de training aanbevelen! Geeft diepgang en is direct bruikbaar.

Nienke

Er wordt veel vanuit de praktijk besproken en er wordt naar de individu gekeken. Wat heb jij meegemaakt en welke leerdoelen heb je. Daar leer je uiteindelijk het meeste van. Mocht je de training... Er wordt veel vanuit de praktijk besproken en er wordt naar de individu gekeken. Wat heb jij meegemaakt en welke leerdoelen heb je. Daar leer je uiteindelijk het meeste van. Mocht je de training overwegen om deze training te doen, maar twijfel je? Gewoon doen!

Floor van Gent

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de ruimte om met elkaar te praten en ervaringen te delen. De goede verzorging op locatie met veel fijne pauzes. Een hele fijne en relaxte... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de ruimte om met elkaar te praten en ervaringen te delen. De goede verzorging op locatie met veel fijne pauzes. Een hele fijne en relaxte training met veel aandacht van de trainer voor persoonlijke voorbeelden.

Maurice Jong

De verdieping op de stof met betrekking tot beïnvloeden en verbinding. Dat sprak mij aan in de training verandermanagement. Heb het als erg positief ervaren, heb veel van geleerd, Trainer gaf veel... De verdieping op de stof met betrekking tot beïnvloeden en verbinding. Dat sprak mij aan in de training verandermanagement. Heb het als erg positief ervaren, heb veel van geleerd, Trainer gaf veel verdieping, goede transfer naar de praktijk. Goede aanvulling op de gedragsaspecten.

Fleur

De training heb ik als heel positief ervaren. Het is vooral de moeite waard, omdat je jezelf open stelt en daarmee uit je comfortzone gaat. Vervolgens was de training heel proactief en zijn we met... De training heb ik als heel positief ervaren. Het is vooral de moeite waard, omdat je jezelf open stelt en daarmee uit je comfortzone gaat. Vervolgens was de training heel proactief en zijn we met elkaar over de verschillende onderwerpen in gesprek gegaan om met en van elkaar te kunnen leren.

Mark

De groepsopdrachten, maar zeker ook de praktijkvoorbeelden uit de rijke ervaring van Frouke spraken mij het meest aan in de training. Je leert niet alleen anderen te beïnvloeden, maar ook om jezelf... De groepsopdrachten, maar zeker ook de praktijkvoorbeelden uit de rijke ervaring van Frouke spraken mij het meest aan in de training. Je leert niet alleen anderen te beïnvloeden, maar ook om jezelf open te stellen voor waardevolle invloed van anderen.

Richard Schuurman

Ik heb tijdens de training veel geleerd waar ik zeker profijt van ga hebben in praktijk. Het was een goede groep, met fijne dynamiek. Ook de trainer was heel fijn, rustig en brengt de stof heel goed... Ik heb tijdens de training veel geleerd waar ik zeker profijt van ga hebben in praktijk. Het was een goede groep, met fijne dynamiek. Ook de trainer was heel fijn, rustig en brengt de stof heel goed over.

Christian Gaillard

Hele fijne training, persoonlijk en de focus lag op de individuele leerdoelen. Wat het mij het meest heeft gebracht is de kans op doorgroeien m.b.t. soft skills en verbetering van mijn communicatie... Hele fijne training, persoonlijk en de focus lag op de individuele leerdoelen. Wat het mij het meest heeft gebracht is de kans op doorgroeien m.b.t. soft skills en verbetering van mijn communicatie met collega's en externen.