YEARTH

Marja

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Onderhandelen Nieuwe Stijl was de mix tussen praktijk en theorie. Het is een goede training om handvatten te leren over een effectieve... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Onderhandelen Nieuwe Stijl was de mix tussen praktijk en theorie. Het is een goede training om handvatten te leren over een effectieve onderhandeling.

Pascalle

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Beïnvloeden was de afwisseling tussen theorie en praktijk. Er was een goede interactie tussen de trainer en de groep. Veel ruimte voor... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Beïnvloeden was de afwisseling tussen theorie en praktijk. Er was een goede interactie tussen de trainer en de groep. Veel ruimte voor persoonlijke verhalen.

Margo

De training Perfectionisme 2.0 is best divers als in; samen iets doen/alleen. Uitleg krijgen van de trainer/filmpjes bekijken. Zeer interactief! Als je ervoor openstaat dan steek je er interessante... De training Perfectionisme 2.0 is best divers als in; samen iets doen/alleen. Uitleg krijgen van de trainer/filmpjes bekijken. Zeer interactief! Als je ervoor openstaat dan steek je er interessante materie van op.

Helen Calikci

Hele fijne training. Ik heb de training met een volle rugzak verlaten. De trainer was deskundig, respectvol en heeft een open houding. De informatie die we hebben gekregen en handvatten zijn direct... Hele fijne training. Ik heb de training met een volle rugzak verlaten. De trainer was deskundig, respectvol en heeft een open houding. De informatie die we hebben gekregen en handvatten zijn direct praktisch toepasbaar en heel praktijkgericht.

Thalassa

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Assertief Optreden en Communiceren was de verhouding tussen theorie en praktijk. Je krijgt tijdens de training een realistisch zelfbeeld en... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Assertief Optreden en Communiceren was de verhouding tussen theorie en praktijk. Je krijgt tijdens de training een realistisch zelfbeeld en daardoor ook concrete handvaten die passend zijn.

Luuk Coumans

Dramatisch slechte training en slechte docent! 0,0 diepgang, slechte voorbereiding en geen kennis over het onderwerp. Alle deelnemers vonden het dramatisch slecht waarop Yearth een belletje heeft... Dramatisch slechte training en slechte docent! 0,0 diepgang, slechte voorbereiding en geen kennis over het onderwerp. Alle deelnemers vonden het dramatisch slecht waarop Yearth een belletje heeft gepleegd om een speciale gratis opleidingsdag te organiseren. Tot op de dag van vandaag niks van gehoord. Buiten het feit dat het wel zonde is van het geld vind ik het echt een verspilling van twee dagen van mijn leven.

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was dat het zo interacties was en we onze eigen voorbeelden aan konden dragen. Zeker doen! Geeft heel vele inzicht in jezelf je eigen handelen.

Aicha van den Dolder

De manier van lesgeven, trainen, van elkaar te kunnen leren, veiligheid die werd gecreëerd en de trainer van YEARTH spraken mij aan. Vond het een leuke training het Coachend Leiderschap

Er is veel ruimte voor persoonlijke inbreng. Rustig tempo om de stof goed te bespreken. Praktische tips en rollenspellen. Het was zeer leerzaam om eens met andere leidinggevenden te kunnen... Er is veel ruimte voor persoonlijke inbreng. Rustig tempo om de stof goed te bespreken. Praktische tips en rollenspellen. Het was zeer leerzaam om eens met andere leidinggevenden te kunnen inchecken. Aanrader voor leidinggevenden in hun eerste of tweede stap.

Annette

De training Coachend Leiderschap sprak mij aan en is professioneel, onderbouwd, persoonlijke toepassing, aandacht van de individuen en nuchter. Coachend Leiderschap is een inspirerende en... De training Coachend Leiderschap sprak mij aan en is professioneel, onderbouwd, persoonlijke toepassing, aandacht van de individuen en nuchter. Coachend Leiderschap is een inspirerende en motiverende training. Een echte aanrader.