YEARTH

Ik zou de training zeker aanraden te doen! De interactie met de trainer en de groep was heel fijn. De opbouw van de training was heel goed en ik heb enorm veel feedback kunnen krijgen, waar ik... Ik zou de training zeker aanraden te doen! De interactie met de trainer en de groep was heel fijn. De opbouw van de training was heel goed en ik heb enorm veel feedback kunnen krijgen, waar ik concreet mee aan de slag kan! Hele fijne training!

Margo

Tijdens de training vond ik het vooral heel fijn dat de opzet van de training zo divers was. Er werd gewisseld tussen praktijk, samenwerken, alleen werken en theorie. De training was daardoor ook... Tijdens de training vond ik het vooral heel fijn dat de opzet van de training zo divers was. Er werd gewisseld tussen praktijk, samenwerken, alleen werken en theorie. De training was daardoor ook heel interactief. Wanneer je er voor open staat, steek je hier enorm veel van op! Aanrader!

Arkadiusz

Ik vond de training heel interessant. De ervaring en professionaliteit van de trainer waren heel fijn. Er werden hele interessante onderwerpen behandeld en ik heb veel antwoorden gekregen op de... Ik vond de training heel interessant. De ervaring en professionaliteit van de trainer waren heel fijn. Er werden hele interessante onderwerpen behandeld en ik heb veel antwoorden gekregen op de vragen die ik had.

Sander Verburg

Wat mij vooral aansprak was de rust van de trainer, de groep en het feit dat er heel goed naar elkaar werd geluisterd. Hier kon de trainer vervolgens goed op inspelen, we konden samen oefenen en dit... Wat mij vooral aansprak was de rust van de trainer, de groep en het feit dat er heel goed naar elkaar werd geluisterd. Hier kon de trainer vervolgens goed op inspelen, we konden samen oefenen en dit zorgt ervoor dat ik veel handvatten heb gekregen om mee aan de slag te kunnen.

Ralph

De training verandermanagement geeft je goede handvatten voor de praktijk. Deze handvatten zijn goed toepasbaar. Ik zou de verandermanagement training aan andere aanbevelen. Het is leerzaam, goed... De training verandermanagement geeft je goede handvatten voor de praktijk. Deze handvatten zijn goed toepasbaar. Ik zou de verandermanagement training aan andere aanbevelen. Het is leerzaam, goed georganiseerd en geeft een goede basis.

Linda

De training was erg leerzaam. Met name de diversiteit in de groep en oefenmomenten waren heel fijn. Wat voor mij er echt uit sprong is hoeveel invloed non verbale communicatie kan hebben en het... De training was erg leerzaam. Met name de diversiteit in de groep en oefenmomenten waren heel fijn. Wat voor mij er echt uit sprong is hoeveel invloed non verbale communicatie kan hebben en het inzicht in hoe je over komt op anderen. Een echte eye opener.

Pronk

Wat mij het meest heeft aangesproken is hoe ik positiever kan denken over de dingen die ik doe. Ook hoe ik beter kan omgaan met de tijd. Je gaat tijdens de sessie op een andere manier naar bepaalde... Wat mij het meest heeft aangesproken is hoe ik positiever kan denken over de dingen die ik doe. Ook hoe ik beter kan omgaan met de tijd. Je gaat tijdens de sessie op een andere manier naar bepaalde dingen kijken en er beter over nadenken.

Tim

Wat mij het meest heeft aangesproken was het bredere perspectief van wat je nodig hebt ten aanzien van persoonlijke effectiviteit. In een fijne groep met uitstekende begeleiding. Deze sessie heeft... Wat mij het meest heeft aangesproken was het bredere perspectief van wat je nodig hebt ten aanzien van persoonlijke effectiviteit. In een fijne groep met uitstekende begeleiding. Deze sessie heeft mij de juist middelen gegeven om verandering te brengen.

Moussa

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Persoonlijk Profileren was dat er naast de theorie ook veel leerzame opdrachten waren. Het is een goede training om jezelf te leren profileren.

Marjo

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de interactie en de kennis & kunde van de trainer. De aanpassingen in de planning zou YEARTH nog kunnen verbeteren. Voor de rest een prima... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de interactie en de kennis & kunde van de trainer. De aanpassingen in de planning zou YEARTH nog kunnen verbeteren. Voor de rest een prima training.