YEARTH

De training Projectmanagement vond ik heel waardevol. De training is praktisch en toepasbaar en voornamelijk de afwisseling in oefeningen en theorie vond ik heel fijn. Dit heeft mij ook geholpen om... De training Projectmanagement vond ik heel waardevol. De training is praktisch en toepasbaar en voornamelijk de afwisseling in oefeningen en theorie vond ik heel fijn. Dit heeft mij ook geholpen om echt met het geleerde te oefenen en er nu in praktijk mee aan de slag te kunnen.

Mauricio Pie

De praktische toepassing van het lesmateriaal en de kundigheid van de trainer. De training is voor mij enorm helpend geweest in het communiceren met andere en het herkennen van mijn belangen en... De praktische toepassing van het lesmateriaal en de kundigheid van de trainer. De training is voor mij enorm helpend geweest in het communiceren met andere en het herkennen van mijn belangen en behoeften

Ik volgde de training Effectief Communiceren, we hebben veel casussen behandeld. Het was erg leerzaam en meteen praktisch toepasbaar. Ik heb veel geleerd over de onderstroom en hoe ik daar gehoor... Ik volgde de training Effectief Communiceren, we hebben veel casussen behandeld. Het was erg leerzaam en meteen praktisch toepasbaar. Ik heb veel geleerd over de onderstroom en hoe ik daar gehoor aan kan geven.

Svenja

De duidelijke opbouw van een project en de persoonlijke voorbeelden die gegeven werden in de training projectmanagement. Dat waren de punten die mij het meest aan heeft gesproken. Het is een... De duidelijke opbouw van een project en de persoonlijke voorbeelden die gegeven werden in de training projectmanagement. Dat waren de punten die mij het meest aan heeft gesproken. Het is een leerzame plezierige en een gelijk toepasbare training.

Bram van Gasselt

Leuke en informatieve training om je te helpen bij het maken van keuzes. Het leert je te begrijpen waar keuzes & keuzestress vandaan komt om zo naar de kern te gaan. Hierdoor kan je het bij de... Leuke en informatieve training om je te helpen bij het maken van keuzes. Het leert je te begrijpen waar keuzes & keuzestress vandaan komt om zo naar de kern te gaan. Hierdoor kan je het bij de worstels aanpakken. Training is laagdrempelig, geeft goede inzichten en heeft vooral ook een sociaal element. Je leert door elkaar te helpen en ervaringen te delen.

Sabine

De duidelijke uitleg en het laagdrempelig naar de trainer toe om vragen te stellen. Dat sprak mij het meest aan in de training assertief optreden en communiceren. Ik zou deze training zeker... De duidelijke uitleg en het laagdrempelig naar de trainer toe om vragen te stellen. Dat sprak mij het meest aan in de training assertief optreden en communiceren. Ik zou deze training zeker aanraden. Erg veel geleerd wat ik zowel privé als zakelijk kan gebruiken.

Sven van Nes

Weer bewust geworden van een aantal aspecten in leidinggeven. Prima 2-daagse training. Trainer bracht het ook sterk en met praktijk voorbeelden. Liet je zelf nadenken over eventuele... Weer bewust geworden van een aantal aspecten in leidinggeven. Prima 2-daagse training. Trainer bracht het ook sterk en met praktijk voorbeelden. Liet je zelf nadenken over eventuele oplossing/inbreng. Vooral gericht op het vormen van een autonoom team/afdeling.

Peter Kuiper

Leerzame, uitdagende 2-daagse training waarbij voorbeelden uit de praktijk van cursisten gebruikt worden. Met daarbij een bevlogen enthousiaste trainster (Petra) maakt de training compleet en... Leerzame, uitdagende 2-daagse training waarbij voorbeelden uit de praktijk van cursisten gebruikt worden. Met daarbij een bevlogen enthousiaste trainster (Petra) maakt de training compleet en succesvol. Met andere woorden een aanrader om deze training te volgen.

Je krijgt praktische handvatten mee om te oefenen en de training zorgt voor reflectie. Je zit jezelf soms in de weg. De trainer stelt de juiste vragen en de groep was sympathiek. In het begin was... Je krijgt praktische handvatten mee om te oefenen en de training zorgt voor reflectie. Je zit jezelf soms in de weg. De trainer stelt de juiste vragen en de groep was sympathiek. In het begin was het lastig om de training naar mezelf te vertalen omdat ik geen leidinggevende ben, maar gedurende de sessies kon ik deze training steeds beter toepassen

De samenstelling van de groep, groepsgrootte, duidelijke en fijne uitleg. Dat waren de punten die mij het meest heeft aangesproken. Een aanrader waarbij veel uitlegt wordt en waarbij het persoonlijk... De samenstelling van de groep, groepsgrootte, duidelijke en fijne uitleg. Dat waren de punten die mij het meest heeft aangesproken. Een aanrader waarbij veel uitlegt wordt en waarbij het persoonlijk verhaal ook verteld mag worden.