YEARTH

Iris

De interactie in de groep. De zelfreflectie en motiverende feedback. De openheid van de trainer en 'alles is goed' mentaliteit. Zeker een aanrader! Wat je doel ook is, je gaat er iets van opsteken

Marjolein Eijnthoven

Leuke en leerzame theorie. Leuke opdrachten. Mijzelf ontwikkeld in mijn denken en gedrag. De Trainingsmethodieken in Emotionele Intelligentie zijn zowel op het werk als in de privé situatie toe te... Leuke en leerzame theorie. Leuke opdrachten. Mijzelf ontwikkeld in mijn denken en gedrag. De Trainingsmethodieken in Emotionele Intelligentie zijn zowel op het werk als in de privé situatie toe te passen.

Je krijgt de juiste kennis mee en tools die toepasbaar zijn in de praktijk. Als je Accountmanager bent is dit echt een training die je wilt volgen! Ik heb de training zeer positief ervaren.

De openheid, persoonlijke aanvullingen op de training. Veel goede toepasbare kennis en tips waar je zeker een professionele accountmanager van wordt. Het is een goede training voor een startende... De openheid, persoonlijke aanvullingen op de training. Veel goede toepasbare kennis en tips waar je zeker een professionele accountmanager van wordt. Het is een goede training voor een startende accountmanager, maar ook veel te leren voor huidige accountmanagers. Ook een goede training voor persoonlijke groei.

Santucia Fung Loy

De training Master Your Mindset heb ik zeer positief ervaren. Het was een kleine groep wat ik erg fijn vond. Je krijgt juiste handvaten mee om aan te werken, je wordt in de training bewust gemaakt... De training Master Your Mindset heb ik zeer positief ervaren. Het was een kleine groep wat ik erg fijn vond. Je krijgt juiste handvaten mee om aan te werken, je wordt in de training bewust gemaakt van je gedachtes en gevoelens. Erg interessant!

Daan

Het is een goede mix tussen kennis en oefeningen. De manier waarop Lonneke het in de praktijk laat zien is erg fijn. Het is een training die je helpt bewust te worden en leert verbeteren in je... Het is een goede mix tussen kennis en oefeningen. De manier waarop Lonneke het in de praktijk laat zien is erg fijn. Het is een training die je helpt bewust te worden en leert verbeteren in je communicatie met anderen.

De verdiepingsslag in eigen situatie, de gelijkgestemden in de groep, het groepsproces en de ruimte voor individuele vragen. Dat zijn de punten die mij het meest heeft aangesproken. Leerzaam voor... De verdiepingsslag in eigen situatie, de gelijkgestemden in de groep, het groepsproces en de ruimte voor individuele vragen. Dat zijn de punten die mij het meest heeft aangesproken. Leerzaam voor persoonlijke groei en ontwikkeling

Marcel

De verandering die de training Assertief Optreden en Communiceren in 4 maanden heeft gebracht heeft mij erg aangesproken. Het is een zeer interessante, leuke en leerzame training om te volgen.

Rombout

De training Assertief Optreden en Communiceren vond ik erg leerzaam en heeft me goede handvaten gegeven om er mee aan de slag te gaan. De trainer gaf goede voorbeelden theoretisch en in de praktijk.... De training Assertief Optreden en Communiceren vond ik erg leerzaam en heeft me goede handvaten gegeven om er mee aan de slag te gaan. De trainer gaf goede voorbeelden theoretisch en in de praktijk. Alles bij elkaar zeer geslaagd.

De training Projectmanagement vond ik heel waardevol. De training is praktisch en toepasbaar en voornamelijk de afwisseling in oefeningen en theorie vond ik heel fijn. Dit heeft mij ook geholpen om... De training Projectmanagement vond ik heel waardevol. De training is praktisch en toepasbaar en voornamelijk de afwisseling in oefeningen en theorie vond ik heel fijn. Dit heeft mij ook geholpen om echt met het geleerde te oefenen en er nu in praktijk mee aan de slag te kunnen.