XLcasa

Snelle terugkoppeling

Hulpvaardig
Snelle,terugkoppeling
Goed bereikbaar

Snel duidelijk helpen goed mee als je ergens niet uitkomt tot nu toe goed

Reactie XLcasa:

Hakken over de sloot; net voldoende maar wel tevreden. Dank voor uw beoordeling.

L. Khimonina

Het is niet de eerste keer dat ik een huis verkoop dus ik weet over het algemeen heel goed waar ik op moet letten. Er zijn daarom dan ook verschillende zaken die ik zelf wil regelen en andere zaken... Het is niet de eerste keer dat ik een huis verkoop dus ik weet over het algemeen heel goed waar ik op moet letten. Er zijn daarom dan ook verschillende zaken die ik zelf wil regelen en andere zaken die ik graag aan de makelaar over laat.
XLCasa stelt zich wat dat betreft erg flexibel op en stelt haar dienstenpakket af op basis van de wensen van de klant. Voor mii werkte dit echt perfect!
Er was sprake van een zeer prettige samenwerking die mij alle gelegenheid bood om zelf een aktieve bijdrage te leveren aan het hele verkoopproces. Zo heb ik mijn eigen verkooptekst geschreven, eigen foto’s gemaakt en ook de bezichtigingen zelf geregeld.
Dit was allemaal geen enkel probleem voor XLCasa die professioneel advies bleef geven en ook een actieve rol speelde in de uiteindelijke onderhandelingen.
Gedurende het hele process toonde XLCasa zich een bijzonder betrouwbare en betrokken partner waar klantgerichtheid en professionaliteit hoog in het vaandel staan.
En dit alles voor tarieven die beduidend lager liggen dan bij reguliere makelaars!

Staat hierboven al voldoende omschreven lijkt mij…

Reactie XLcasa:

Dank u wel voor de uitgebreide review en natuurlijk de 10!

Hele goede ervaring tot nu toe. Doen wat wordt beloofd, makkelijk bereikbaar.

Goede en snelle bereikbaarheid, meedenken

Goede ervaringen gehad.

Behulpzaam en staan altijd klaar voor de klant

Communicatie gaat prima. Zijn snel met reageren opvragen.

Fijne communicatie, via mail en telefoon.

Mary Kurvers

Vooralsnog zijn we erg tevreden over de begeleiding van de medewerkers van xlcasa.

Op vragen reageren wordt snel en adequaat gereageerd

Prima prijs kwaliteitverhouding, snelle handeling en helderheid. Verbeterpunt is poster/sticker open dag en te snelle melding verkocht onder voorbehoud op funda (na mondeling akkoord ipv tekenen... Prima prijs kwaliteitverhouding, snelle handeling en helderheid. Verbeterpunt is poster/sticker open dag en te snelle melding verkocht onder voorbehoud op funda (na mondeling akkoord ipv tekenen koopovereenkomst)

Heldere communicatie

Tineke Putker

Positief

Meedenkend vriendelijk en snel reageren op vragen

Reactie XLcasa:

Iedereen wil snel geholpen worden, daarom zijn wij 7 dagen per week telefonisch bereikbaar!

Jean-Marc Zohlandt / www.multistores.eu

Snelle moderne en toch persoonlijke service.

XLCasa is vooral duidelijk en pragmatisch met goede service.

Reactie XLcasa:

Hartelijk dank voor het hoogste cijfer !