X-Cel

Top cursus (en Complimenten voor de helpdesk).

Via www.x-cel.nl heb ik de excel cursus gedaan. Voor de zekerheid ook de basiscursus bested, omdat ik al een poos niet gewerkt heb met excel. Heel veel geleerd van de gevorderde en expert cursus.... Via www.x-cel.nl heb ik de excel cursus gedaan. Voor de zekerheid ook de basiscursus bested, omdat ik al een poos niet gewerkt heb met excel. Heel veel geleerd van de gevorderde en expert cursus. zeer nuttig

De sql cursus was prima, evenals de excel cursus. Vele nieuwe slimmigheidjes ontdekt

De online PowerPoint cursus is een aanrader. Veel nieuwe mooie dingen geleerd.

Geode cursus over SQL en Excel gevolgd. Volgende de cursus op een mac computer en dat ging prima (ondanks dat de cursus geschreven is voor windows pc's).

Verbeterpunten

Soms mis ik het face to face contact, maar ik ben nog vd ouwe stempel :-)

Heb de Excel cursus gevolgd. Prima training. Maakte gebruik van mijn mac. Werkt soms niets anders dan een windows computer, maar kon de cursus zonder problemen volgen

Ik heb een uitstekende cursus gedaan (data packet, met name SQL was voor mij interessant, maar ook van het Excel deel heb ik een hoop geleerd

Verbeterpunten

Het cursusboek had ik niet nodig, online kon ik namelijk prima volgen

Goeie cursus! SQL basis + gevorderd is een aanrader. Snelle service

De PowerPoint cursus voldeed aan mijn verwachting. had alleen meer gehoopt op aandacht voor het monteren van video's. De excel cursus vond ik wel geweldig.

TOP cursus!!

Verbeterpunten

Het cursusboek was mi overbodig. Heb alles online gevolgd (al is het cursusboek wel handig als naslag)